![]() |
TV serie Albert II , wa is me da
Ik dacht dat ik met de N-VA en soms Hoste het Opus Magnum
gezien had om ons Koningshuis te bekladden maar nu doet de Openbare oproep er volop aan mee om een regelrechte KUT drama van te maken. En op de eerste dag dat programma van bedenkelijk niveau uitgezonden wordt meent de N-VA dat er maar opnieuw weer wat macht van de Koning ingeperkt moet worden met name dat majesteitschennis geschrapt moet worden. De N-VA begrijpt klaarblijkelijk niet dat de Koning een integraal deel uitmaakt van de staat. Wie de koning beschimpt, doet dit met de staat. Er zijn grenzen aan meningsuiting en de grens is daar waar het laster wordt, het mensen neerhaalt. Zo ben ik totaal niet te spreken van dit kut drama dat de Openbare omroep in het leven geroepen heeft en weer opnieuw maar eens een negatief beeld heeft van de koninklijke familie. Dergelijke praktijken is de vuile was uithangen, en dat is roddel op een heel sluikse manier. ALs men het heeft over majesteitschennis, wel voor mijn part is dit majesteitschennis, fictie of niet. Het is niet omdat de Hollanders een docusoap gemaakt hebben over hun Koningin dat ze een België nu als een bende amateurs een misplaatst melodrama in het leven moeten roepen om ons land nog meer neer te halen. |
K&k.
|
Citaat:
|
Zit je nog altijd op je oude schrijfmachine te tikken, of weet je niet dat op het einde van de regel de computer slim genoeg is om op de volgende regel verder te doen.
|
Citaat:
Doe zo voort. |
Ik heb niet gekeken, dacht dat het propaganda was om de Vlaming te doen sympathie krijgen voor die bende schlemielen.
Blijkbaar is het niet zo ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb het programma zelfs niet eens bekeken, en ik zal het ook niet bekijken, omdat ik al op voorhand weet dat het allemaal zever is. Ik stel me dus ook de vraag of men het geld (voor het maken van die bijzonder flauwe programma) beter niet aan iets anders heeft besteedt? |
Ik vind de serie wel leuk. Ze worden afgebeeld zoals ze zijn. Die serie kan daar niets aan doen. Misschien moet er maar een nieuw regime in de plaats komen.
|
Citaat:
Tegenwoordig is men nog heel braaf... |
Citaat:
Den Duits? :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook al draagt de koning een gouden ring, hij is en blijft een mottig ding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be