Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De prijs van België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19138)

Vanderlinden d'Hoogvorst 20 augustus 2004 18:23

De prijs van België

Op eBay in UK werd onlangs een merkwaardig artikel aangeboden. Het ging namelijk om België. Vooraleer men de grap door had, was het "hoogste" bod 8,5 pond, zo'n 13 euro.

België is dus niet zo veel waard.

Peace 20 augustus 2004 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vanderlinden d'Hoogvorst
Op eBay in UK werd onlangs een merkwaardig artikel aangeboden. Het ging namelijk om België. Vooraleer men de grap door had, was het "hoogste" bod 8,5 pond, zo'n 13 euro.

België is geen cent meer waard.

Vanderlinden d'Hoogvorst 20 augustus 2004 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
België is geen cent meer waard.

Toch wel, duizend tweehonder zesenvijftig cent.

Vlaanderen Boven 20 augustus 2004 19:07

13 €?! Wie geeft daar nu zoveel voor?

Marco 20 augustus 2004 19:09

13 € voor de merknaam België? Een koopje!

voicelesscharlie 20 augustus 2004 19:17

re

Met zulke staatsschuld.Moet ik niet hebben voor 13 euro.
Geef mij maar een goeddraaiende zaak in een belastingsparadijs als het even kan.

gm10 20 augustus 2004 20:48

Citaat:

jezus dit is grappig
not

Bob 20 augustus 2004 21:17

Maar diene verkoper doet dat niet slim. Hij zou best Vlaanderen, Brussel en Wallonie apart aanbieden.

El Cid 20 augustus 2004 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10
jezus dit is grappig
not

Dat vind ik dus ook. Een bende dwazen, die vlaamsnationalisten. Ze hebben bij de repressie hun werk niet goed genoeg gedaan ;-)

dinges 20 augustus 2004 22:42

Citaat:

België is uiteraard niet veel waard op e-bay. Ik denk dat Duitsland, Nederland, Luxemburg, Liechtenstein of Vlaanderen niet veel meer zouden halen.

El Cid 20 augustus 2004 22:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dinges
België is uiteraard niet veel waard op e-bay. Ik denk dat Duitsland, Nederland, Luxemburg, Liechtenstein of Vlaanderen niet veel meer zouden halen.

Op e-bay heeft men reeds een volledig dorp verkocht voor veel meer geld. Dat dorp was wel echt leverbaar, daarmee natuurlijk.

Marco 21 augustus 2004 05:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Maar diene verkoper doet dat niet slim. Hij zou best Vlaanderen, Brussel en Wallonie apart aanbieden.

Maar dienen koper is dan weer wel slim. Koopt het pakket België en verkoopt in delen. Vlaanderen zal dan veel meer opbrengen dan zijn kostprijs. De twee andere brokken laat hij in faling gaan. Een werkelijk mercantiel superplan.

Isegrim 21 augustus 2004 06:56

Ik bied veertien €. Gezien de huidige vastgoedprijzen kan dat nooit een slechte zaak zijn. De Walen kunnen dan oprotten naar Quebec, de Vlamingen naar Patatagonië en de Coburgers naar Buiten-Mongolië, waar ze zonder twijfel geestdriftig zullen onthaald worden. Na intens overleg met het WWF zullen de migranten, asielzoekers, illegalen, holebi's alsmede een geselecteerde bende linkse slijmschijters een poging mogen ondernemen om hier een modelstaat te stichten, die zonder twijfel wereldwijd opzien zal baren.

snoodaard 21 augustus 2004 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Ik bied veertien €. Gezien de huidige vastgoedprijzen kan dat nooit een slechte zaak zijn. De Walen kunnen dan oprotten naar Quebec, de Vlamingen naar Patatagonië en de Coburgers naar Buiten-Mongolië, waar ze zonder twijfel geestdriftig zullen onthaald worden. Na intens overleg met het WWF zullen de migranten, asielzoekers, illegalen, holebi's alsmede een geselecteerde bende linkse slijmschijters een poging mogen ondernemen om hier een modelstaat te stichten, die zonder twijfel wereldwijd opzien zal baren.

Ik wil de prikkeldraad,wachttorensen bewakers leveren om dat ze er nooit meer uit zouden kunnen.

ICE-MAN 21 augustus 2004 14:18

Hoezo ???????????? TE KOOP ????????????

en ik maar denken dat het al l�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ng geleden verkocht was aan de waalse regering ................:?

gm10 21 augustus 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marco
Maar dienen koper is dan weer wel slim. Koopt het pakket België en verkoopt in delen. Vlaanderen zal dan veel meer opbrengen dan zijn kostprijs. De twee andere brokken laat hij in faling gaan. Een werkelijk mercantiel superplan.

de hoofdstad van europa verkoopt hij aan een frans-duits-engels combo
vlaanderen verkoopt hij aan italie en spanje, zo dat die ook kunnen doen alsof dat ze iets belangrijks bekomen en dus kunnen doen alsof ze iets te betekenen hebben
wallonie wordt verkocht aan portugal

voel je vrij om hier de nodige symboliek in te zien

Astenblieft mensen 21 augustus 2004 14:31

hebben ze niet ooit serieus een dochter te koop aangeboden op e-bay? die leverde ook niet veel op...
Citaat:

De Duitse justitie doet onderzoek naar een vrouw en haar vriend die haar 8-jarige dochter te koop hebben aangeboden op de veilingsite eBay. Dit meldt Der Spiegel op de website.
Op de veilingsite was zaterdag de advertentie met een foto van het meisje te zien. De inzet was 1 euro. Volgens de politie hebben meer dan honderd mensen op de advertentie geklikt. Twee daarvan hebben het aanbod bij de politie gemeld. Voordat de politie de advertentie van de website liet halen, was het aanbod gestegen naar 25,50 euro.
De 35-jarige partner van de moeder zei tegen de politie dat de aanbieding als grap was bedoeld. In overleg met de moeder van het kind wilde hij testen wat er op de site van eBay allemaal kon worden aangeboden. De veilingsite liet in Der Spiegel weten het verhandelen van verboden waar af te keuren. Daarom was de advertentie ook zo snel mogelijk van de site verwijderd

Piet Hein 21 augustus 2004 14:49

Citaat:

men zou de koper er eigenlijk geld moeten bovenop geven.

ossaert 23 augustus 2004 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dinges

Hm, voor Liechtenstein zou ik anders wel 13 euro willen geven... Heeft die prins er ooit 's niet mee gedreigd z'n land te verkopen aan Bill Gates?

Tantist 27 augustus 2004 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Hm, voor Liechtenstein zou ik anders wel 13 euro willen geven... Heeft die prins er ooit 's niet mee gedreigd z'n land te verkopen aan Bill Gates?

Hij heeft alleszins gedreigd zijn land achter te laten als het volk zijn eigen direct democratische rechten niet opgaf om meneer te plezieren. Democratie rijmt niet op monarchie, en vice versa.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be