![]() |
De prijs van België
Op eBay in UK werd onlangs een merkwaardig artikel aangeboden. Het ging namelijk om België. Vooraleer men de grap door had, was het "hoogste" bod 8,5 pond, zo'n 13 euro.
België is dus niet zo veel waard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
13 €?! Wie geeft daar nu zoveel voor?
|
13 € voor de merknaam België? Een koopje!
|
re
Met zulke staatsschuld.Moet ik niet hebben voor 13 euro.
Geef mij maar een goeddraaiende zaak in een belastingsparadijs als het even kan. |
Citaat:
not |
Maar diene verkoper doet dat niet slim. Hij zou best Vlaanderen, Brussel en Wallonie apart aanbieden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bied veertien €. Gezien de huidige vastgoedprijzen kan dat nooit een slechte zaak zijn. De Walen kunnen dan oprotten naar Quebec, de Vlamingen naar Patatagonië en de Coburgers naar Buiten-Mongolië, waar ze zonder twijfel geestdriftig zullen onthaald worden. Na intens overleg met het WWF zullen de migranten, asielzoekers, illegalen, holebi's alsmede een geselecteerde bende linkse slijmschijters een poging mogen ondernemen om hier een modelstaat te stichten, die zonder twijfel wereldwijd opzien zal baren.
|
Citaat:
|
Hoezo ???????????? TE KOOP ????????????
en ik maar denken dat het al l�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*ng geleden verkocht was aan de waalse regering ................:? |
Citaat:
vlaanderen verkoopt hij aan italie en spanje, zo dat die ook kunnen doen alsof dat ze iets belangrijks bekomen en dus kunnen doen alsof ze iets te betekenen hebben wallonie wordt verkocht aan portugal voel je vrij om hier de nodige symboliek in te zien |
hebben ze niet ooit serieus een dochter te koop aangeboden op e-bay? die leverde ook niet veel op...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be