![]() |
Emotionele chantage ...
Eerder iets voor de rubriek "maatschappij en samenleving" misschien wel, geen idee.
Citaat:
Met alle respect voor die 'kleintjes' die daar niet achter vroegen om op die manier misbruikt te worden. Toch is dit al jaar en dag aan de gang en veel mensen laten zich hier nog steeds met open ogen en open portefeuille aan vangen. Veel kinderen verwekken in landen waar er oorlog heerst of waar andere niet door de beugel kunnende toestanden heersen is op zich al een eigenaardige zaak, ik zou er persoonlijk niet echt goesting voor hebben. Dus lijkt dat meer op de één of andere al dan niet duistere vorm van soortbehoud en medelijden proberen af te dwingen. Ik heb niet de indruk dat wij de schuld moeten dragen voor wat er in die mensen hun landen aan de hand is. Bij deze kan ik het ook niet nalaten Mevrouw Maggie De Block een pluim te geven, omdat ze voet bij stuk gehouden heeft. ![]() |
Een hele dikke puim voor ons Maggie :thumbsup:
Het is gewoon schandalig. En neen geen respect voor die kleintjes. En wie zich hier aan laten vangen zijn evengoed klaar om ... (minstens castreren of steriliseren). Gewoon heel die bende retour van afkomst! |
Citaat:
|
Citaat:
Of maar kinderen op de wereld zetten om ze daarna op de straat te 'gooien' en ze door de vliegen en ander ongedierte te laten 'opeten', ze aan de één of andere ziekte te zien wegkwijnen. Ik vind dat slechte mensen punt. (mocht u zich afvragen, waar haal je dat: met de regelmaat van de klok zie je die toestanden wel op TV al dan niet in een documentaire gegoten) En dan moet de 'rest' van de wereld dat maar oplossen???? :roll: Je gaat haast denken dat er in sommige landen alleen maar kinderen wonen als je de berichtgeving ziet op TV en andere media ... |
Citaat:
Ik weet één ding: wij kunnen al die problemen niet oplossen. En ook het volgende: diegenen die per ongeluk of per geluk tot hier geraakt zijn, hebben voor mij niet één beentje voor op alle andere sukkelaars die niet tot hier geraakt zijn. Ik vind zelfs dat deze vluchtelingen middelen stelen die we eigenlijk ter beschikking zouden moeten stellen van al hun landgenoten die nog ginder zijn. Samengebald: 1) wij discrimineren die mensen die niet tot hier geraakt zijn 2) wij kunnen het ocmw van de wereld niet zijn. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze moeten allemaal terug naar hun land van herkomst.
|
Citaat:
|
Wel.
Is het dan ook emotionele chantage als we de wreedheden zien in de concentratiekampen van de Duits tijdens WO II ? Of beter.... Die kinderen en families gaan in een land terechtkomen waar er veel meer kans is dat hun leven in gevaar komt. Wat weegt er meer op. De emotionele chantage of het uiteindelijk lot van die mensen ? Ik denk persoonlijk dat de post van Minister van Immigratie een bijzonder moeilijke post is, want het is altijd kiezen tussen de pest en de cholera. Maar ik verwijt haar wel dat ze te weinig doet tegen de armoede in Belgie, want ook in Belgie is er dikke armoede. |
Maggie de blok is een sterke vrouw
spabert |
Citaat:
Allez, van de 13 mio inwoners zullen we er 300.000 naar hier halen. Plaats genoeg, volgens Mille quet. . |
Citaat:
hallo, ja dat is een strak plan. Als u daar problemen mee heeft vernemen wij graag uw alternatief. Gaat u een muur rond uw Vlaams nationalistische kerktoren bouwen? spabert, spa sympathisant voor een warme solidaire samenleving |
Citaat:
|
Citaat:
dat wil ik niet gezegd hebben. Meet in de middle is mijn devies. Ons mooie rode duivels landje is toch niet voor niets in heinde en verre bekend voor compromissen tot over alle grenzen heen. spabert spa en vld fan |
Citaat:
Maar wat is uw alternatief ? De bomen groeien nu eenmaal niet tot in de hemel en we gaan hier met reuzenschreden achteruit. Uw solidariteit met de rest van de wereld kan dat proces alleen maar versnellen. |
Bobje,
kunnen we niet de welvaart van belgie bij die van Afghanistan optellen, dan delen door het aantal inwoners en het resultaat aan alle landgenoten en Afghaanse medemensen uitkeren. dit lijkt me sociaal. of we dit nu willen of niet,dit is een onomkeerbaar proces bobje!! Alle onderzoeken bevestigen dit: ongelijkheid is de humus van terrorisme spabert spa en vld fan ps goede discussie!! |
Citaat:
Daar kunnen alle Afghanen van genieten zonder ze tot ons niveau op te tillen met alle nadelen daaraan verbonden. |
Laat u niet foppen, niet deze mensen zelf zijn verantwoordelijk.
De gekende clubjes en advocatenkantoren bedenken en orchestreren deze opvoeringen. Het viel weeral op hoe goed de kinderen gedrild waren in de klassiekers aanhalen. |
Citaat:
Dat is een soort natuurwet. Voor de rest worden ze natuurlijk ook gebruikt voor emotionele chantage in andere omstandigheden. Ook dat is een vorm van zelfbehoud. Tegen het eerste kan je niks doen, tegen het tweede wel. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be