Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Bart en Serge : in jullie poep (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191435)

4x10E6 10 september 2013 17:39

Bart en Serge : in jullie poep

De Antwerpse politie korpschef Muyters en burgemeester Dewever kregen het deze morgen schoon in hun poep. Nadat beide gorilla's dit weekend met bonkend borstgeroffel hun hyper-repressieve inzichten inzake softdrugs de Antwerpenaren in hun gat duwden; worden sezen morgen beiden klien langs achter gepakt door minister Turtelboom. Annemie toont zonder weersomstuit hoe die van "over 't water" het zoveel beter doen dan die van Aa : "Vier op de vijf drugsgebruikers die voor de Gentse drugbehandelingskamer zijn verschenen plegen minder nieuwe feiten, zo blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Gent. " hierzo

Bart en Serge, in jullie gat! Vinden jullie het lekker ?

Gwyndion 10 september 2013 17:42

Begrijpend lezen is je sterkte blijkbaar niet, niet dat ik veel beter van je had verwacht gezien je post. Het proefproject dat blijkbaar werkt is 5j geleden gestart en lijkt nu te werken, wie was toen weer burgemeester van A'pen?

4x10E6 10 september 2013 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 6797313)
Begrijpend lezen is je sterkte blijkbaar niet, niet dat ik veel beter van je had verwacht gezien je post. Het proefproject dat blijkbaar werkt is 5j geleden gestart en lijkt nu te werken, wie was toen weer burgemeester van A'pen?

wat begrijpen en lezen betreft weet ik het niet; doch wat spelletjes betreft weet ik het gosamme wel : Annemie geeft het hen in hun poep (diep).

Vrolijk op Vrijdag 10 september 2013 17:56

Boze linkschmens is boos.

Doe zo verder Bart.

rafkaf 10 september 2013 18:11

En in Hasselt iemand in haar foef... :lol:

Citaat:

De Hasseltse burgemeester Hilde Claes (sp.a) is in nasleep van het schandaal rond de HaZoDi-politiezone in verdenking gesteld voor schriftvervalsing. Claes zou samen met twee anderen gefoefeld hebben met een aanwezigheidslijst.

abramis brama 10 september 2013 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6797319)
wat begrijpen en lezen betreft weet ik het niet; doch wat spelletjes betreft weet ik het gosamme wel : Annemie geeft het hen in hun poep (diep).

Weer ene die het letterlijk voorgekwauwd moet krijgen vooraleer hij het kan snappen...

Niet "hen" maar "hem". De enige die hier bekaaid uitkomt, is Janssens.

Binnen 4 �* 5 jaar kan je dan ook eens de resultaten van het beleid van De Wever meenemen in de vergelijking.

(Man man, wat een simpele duiven ze hier soms binnen gooien... :roll:)

Eduard Khil 10 september 2013 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 6797350)
Weer ene die het letterlijk voorgekwauwd moet krijgen vooraleer hij het kan snappen...

Binnen 4 �* 5 jaar kan je dan ook eens de resultaten van het beleid van De Wever meenemen in de vergelijking.

trololo, had niets anders verwacht van 4000000

4x10E6 10 september 2013 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rafkaf (Bericht 6797342)

je moest eens weten hoe jouyeus dit akkefietje mij maakte .. doch ondertussen op radio één gehoord : een vormelijke klacht, ons aller Hilde tekent alles ..

Vrijheideerst 10 september 2013 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rafkaf (Bericht 6797342)

Bwa, ik ben ook maar een mens he. :twisted:

4x10E6 10 september 2013 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama (Bericht 6797350)

tsk .. tsk .. Annemie's timing is de perfectie zelve .. 's zaterdags in Antwerpen 75 euro aan pestbelastingen en twee dagen erna te Gent .. een weldoordacht plan ..

way to go Annemie .. ram het in hun gat ..

openeye 10 september 2013 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6797306)
De Antwerpse politie korpschef Muyters en burgemeester Dewever kregen het deze morgen schoon in hun poep. Nadat beide gorilla's dit weekend met bonkend borstgeroffel hun hyper-repressieve inzichten inzake softdrugs de Antwerpenaren in hun gat duwden; worden sezen morgen beiden klien langs achter gepakt door minister Turtelboom. Annemie toont zonder weersomstuit hoe die van "over 't water" het zoveel beter doen dan die van Aa : "Vier op de vijf drugsgebruikers die voor de Gentse drugbehandelingskamer zijn verschenen plegen minder nieuwe feiten, zo blijkt uit een onderzoek van de universiteit van Gent. " hierzo

hahaha gast, uw communicatieve skills en uw woordenschat is gewoon zalig. Ik dank u voor de lach.

Brakelaar 10 september 2013 20:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6797306)

jij hebt iets met bruin? :-D

Libro 10 september 2013 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 6797313)

Ik begrijp vooral de sexuele frustratie in de openingspost... :roll:

De schoofzak 10 september 2013 20:43

Vier op de vijf plegen minder feiten.
Ze pikten maar drie gps'sen en twee laptops per week, i.p.v. respectievelijk vier en drie.
En die ene die niet minder feiten pleegt? Pleegt er meer?

Ik ben eer benieuwd naar hoeveel op de vijf er nadien geen feiten meer pleegden.

Let op, ik wil het initiatief van Gent niet minimaliseren.
Wellicht zijn de aanpak van Gent en Antwerpen te combineren in een èn-èn-verhaal.

.

Eduard Khil 10 september 2013 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 (Bericht 6797364)
tsk .. tsk .. Annemie's timing is de perfectie zelve .. 's zaterdags in Antwerpen 75 euro aan pestbelastingen en twee dagen erna te Gent .. een weldoordacht plan ..

way to go Annemie .. ram het in hun gat ..

geef gewoon toe dat je jezelf onsterfelijk belachelijk heb gemaakt :lol:

Robinus V 10 september 2013 23:08

Mooi. Zo blijkt dat drugsproblematiek ook aangepakt kan worden zónder de levensgenieter die graag eens een joint rookt te pesten.

Dutch_Strawberry 11 september 2013 00:46

Zeg OP, ik weet dat je een fascinatie hebt voor anale penetratie, maar moest ik dat nu echt weten?

ouwe knar 11 september 2013 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6797788)
Mooi. Zo blijkt dat drugsproblematiek ook aangepakt kan worden zónder de levensgenieter die graag eens een joint rookt te pesten.

je kan ook proberen af te kicken junkie

Johan Bollen 11 september 2013 02:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar (Bericht 6797875)
je kan ook proberen af te kicken junkie

Relax oude knar. Giet u nog ene schotse hard drug in of zo.

De schoofzak 11 september 2013 06:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robinus V (Bericht 6797788)

Levensgenieter ?

Mij doet het eer denken aan doodsverachting.

Mag ik nogmaals wijzen op een verschil in gebruik in je privé woning of op straat ? En de gevolgen daarvan.

.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be