![]() |
Christenen houden niet van het vredesteken.
Op een christelijk scholengemeenschap zijn 3000 schoolagenda's vernietigd omdat daar een afbeelding in stond van een leerling met een T-shirt met daar op een vredesteken.
Dit zou een Nero kruis zijn waaraan Petrus de dood heeft gevonden oftewel een gebroken kruis om daarmede met Jezus te spotten volgens het tv programma van Pownews. Volgens mij echter is het vredesteken inderdaad het kruis van Jezus, maar die aldus omgekeerd en gebroken tot de hemel en tot de vrede leidt. Heel erg positief dus. |
Wat een stel puriteinen, die Nederlandse protestanten.
|
Religieuze waanzin, en niets anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nog nooit gehoord van een 'Nerokruis', een verzinsel van die school. Immers, iedere google brengt me naar hetzelfde nieuwsbericht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar steken de microwezentje dan wel even een stokje voor.....:-):-):-) |
Holy shit 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het lijkt meer op een omgekeerde boom met zijtakken. |
Citaat:
|
Citaat:
En het is echt zo bedoeld door de ontwerper om een omgekeerde Christus af te symboliseren. W |
Citaat:
![]() Dit is het kruis van St. Petrus. ![]() Je moet nogal verbeelding hebben om daar dit van te maken. Dat is nog eerder gebaseerd op de Mercedes-Benz ster dan op het kruis van St. Petrus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het vredesteken is de dodenrune. Dat past eigenlijk beter bij de Islam. Het omgekeerde vredesteken is de levensboomrune. Dat past misschien beter bij het Christendom. Momenteel. Ooit was dat wellicht omgekeerd. Ik moet van geen religie en symboliek weten. Alle kruisen lijken op mijn lid.
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be