![]() |
Leuke politieke maatregelen geïnspireerd op voorbeeld van Tobback jr.
Ik lees in de gva ( http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...-handdoek.aspx )
een leuk, maar voor de rest weinig economisch effectief, voorstel vanwege Tobback jr. Weinig economisch effectief, maar politiek ... wellicht wel. Citaat:
Ik begin zelf: Op de achterkant van de treinticketten, twee namen random uit de top tien hoogste lonen van de nmbs, met vermelding hoeveel ze binnenrijven, en hun politieke aanhorigheid. Op alle publiciteit van belgacom: het loon, foto, politieke aanhorigheid van de grote baas. Op koekendozen als er foto's van la famille royale staan: hun dotatie in euro's per maand van iedereen die er op staat. Jullie vinden zeker en vast betere. . |
Citaat:
|
Citaat:
|
En op de voorkant een afbeelding van de ministers die extra heffingen invoeren.
|
Waarom wilt Tobback een foto van Patrick op onze belastingsbrieven?
|
Hij gaat met een sterk programma naar de verkiezingen.
Ook vindt hijmdat Johan Vandelanotte een goede paus zou zijn. Zijn soort kent geen schaamte. |
(Om Demonen voor te zijn : )
Op de achterkant van het aanslagbiljet van de belastingen de foto van de modale ambtenaar met vermelding van zijn/haar royale pensioen....als je moet betalen (als je terug krijgt niet, natuurlijk (hier moet nu het 'cool'-smileytje komen, maar ze hebben vandaag mijn pc geoptimaliseerd en er werkt totaal niks meer .... en hier moet nu het 'rolling eyes'-smileytje staan.....) |
Citaat:
|
Citaat:
rolling eyes-> :roll: :-) |
Citaat:
Dat kan hij alleen maar frans,en is hij bij voorbaat reddeloos verloren... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Diegene die ik bedoel heeft het bijkomende label "du Belge "zodat je wéét dat je met een hopeloos exemplaar te maken krijgt... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op de achterkant van een boete voor een lichte (minder dan 10 km per uur te snel, want echte snelheidsduivels mag men gerust streng aanpakken) de foto van een recidiverende crimineel die de politie in diezelfde tijd had kunnen arresteren.
Als je trein vertraging heeft, naast de vertraging ook het totale bedrag dat alle spoortoplui tijdens die vertraging verdienen. |
Onze voorzitter heeft duidelijk een gevoelige zenuw heeft geraakt peter.
spabert |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be