![]() |
3 posts achter elkaar verbieden?
Niets op Jan van den Berghe persoonlijk, maar hem kan ik het beste als voorbeeld nemen. Ipv verschillende quotes in één bericht te plaatsen, quote hij telkens een stuk tekst uit één post, in één post. Dus dat wil zeggen dat er dikwijls vijf of meer posts als reactie komen, terwijl dat evengoed in 1 post had gekunnen. Dit zorgt voor een sneeuwbaleffect. Er wordt terug op elke repliek gereageerd enzv enzv...
Waarom geen drie en meer posts van dezelfde user achter elkaar verbieden? Hieronder zal ik het even verduidelijken. :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enzv enzv |
ik vind juist dat het het geheel duidelijker maakt.
trouwens, niets mis toch dat er gereageerd wordt ? ik dacht dat dat net de bedoeling was van een forum ? :-) |
hoewel het mij ook stoort, is dat gewoon omdat sommige mensen niet zo goed met het forum overweg kunnen. sommigen kunnen gewoon niet quoten, anderen quoten en kribbelen er hun eigen tekst tussen, zodat het precies bij de quote hoort,...
verbieden lijkt me geen oplossing, mss een kleine handleiding over het quoten, zodat we de mensen met problemen hiernaar kunnen doorsturen? |
Citaat:
Citaat:
|
Inge heeft wel een punt, maar in 1 post de quotes beginnen delen heeft dan weer als nadeel dat je zo moet zitten prutsen met die quote-tags, ik zie daar eerlijk gezegd iedere keer weer tegenop.
daarenboven zit je tegenwoordig met het feit dat je enkel nog de vorige persoon kan quoten (quotes van quotes vallen weg), als je dan verschillende dingen in 1 post zet, wordt het een onoverzichtelijke warboel. |
Soms gebeurt het ook dat je een tijdje een bepaalde discussie niet hebt gevolgd, en dat je dan wil reageren op verschillende posts van verschillende mensen... Dan gebeurt het dus wel eens dat je 5 berichten na elkaar post, telkens op een heel ander berciht van andere personen. Het zou dan willen betekenen dat dat niet meer kan, dat je eerst moet zitten wachten tot iemand anders gepost heeft vor je verder kan gaan met het beantwoorden van berichten?? Kom, geef toe, da's toch geen goed idee?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het was maar een suggestie... |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Item per item kwoten en weerleggen. Inderdaad zoals Jan vdB Ikzelf doe het vaak anders, maar dat speelt geen rol. Sommigen kwoten zelfs op een heel eigen manier. Iedere poster kwoot zoals hij 't gedacht heeft. Zo hoort het |
Citaat:
ik zie het probleem niet. Citaat:
Citaat:
|
tja sorry mensen maar ik kan ook niet goed quoteren en als ik iets mis zien moet ik het efkes verbeteren sorry mensen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het duidelijker met quote te antwoorden naar elk lid in een afzonderlijke post. Sla ze gewoon over als ze je vervelen.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be