Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   HLN censureerd reactie's? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191508)

The_Belgian_Kurd 12 september 2013 21:19

HLN censureerd reactie's?

Ligt het aan mij of klopt dit?
Ik geef een voorbeeld : Ik reageerde op een artikel als Pro-Poetin, maar zag mijn reactie er niet tussen. Ik plaatste die dag nog op wat Pro-Poetin reactie's, maar zag ze nooit verschijnen. Er was ook een Artikel over de Koerden, ik reageerde dus Pro-PKK/Koerdisch maar zag mijn reqctie evenmin er tussen! Wel zag ik dat ze een reactie hadden geaccepteerd van naar mijn weten twee Turken, die Anti-Koerdische reactie's hadden geplaatst. Na de match van de Rode Duivels tegen de Tartan Army had ik op verschillende plaatsen reactie's geplaatst en wat valt me op: Deze reactie's worden wel gepubliceerd! Ligt dit gewoon aan mij of wordt de media hier ook al gecensureerd?

openeye 12 september 2013 21:52

natuurlijk censureren die dat. Waarom denk je dat ze op sommige posts zelfs geen reacties toelaten?

Demper 12 september 2013 22:18

Dat is al lang zo.

The_Belgian_Kurd 12 september 2013 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door openeye (Bericht 6800608)
natuurlijk censureren die dat. Waarom denk je dat ze op sommige posts zelfs geen reacties toelaten?

Waarom bestaat het recht van 'vrije' meningsuiting dan in dit land? Dan durven ze nog één of andere oosterse nieuwszender af te schilderen als propagandakanalen.

Txiki 12 september 2013 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6800558)
Ligt het aan mij of klopt dit?
Ik geef een voorbeeld : Ik reageerde op een artikel als Pro-Poetin, maar zag mijn reactie er niet tussen. Ik plaatste die dag nog op wat Pro-Poetin reactie's, maar zag ze nooit verschijnen. Er was ook een Artikel over de Koerden, ik reageerde dus Pro-PKK/Koerdisch maar zag mijn reqctie evenmin er tussen! Wel zag ik dat ze een reactie hadden geaccepteerd van naar mijn weten twee Turken, die Anti-Koerdische reactie's hadden geplaatst. Na de match van de Rode Duivels tegen de Tartan Army had ik op verschillende plaatsen reactie's geplaatst en wat valt me op: Deze reactie's worden wel gepubliceerd! Ligt dit gewoon aan mij of wordt de media hier ook al gecensureerd?

"Belgische Koerd"... wat een inconsequent gekozen nick.

Txiki 12 september 2013 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6800661)
Waarom bestaat het recht van 'vrije' meningsuiting dan in dit land? Dan durven ze nog één of andere oosterse nieuwszender af te schilderen als propagandakanalen.

Gaan we naïef doen?

Demper 12 september 2013 22:22

Citaat:

Ga dan terug naar uw eigen land.

Txiki 12 september 2013 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800665)

Relevantie van deze slogan?

Demper 12 september 2013 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6800673)
Relevantie van deze slogan?

Hij moet niet komen zagen in een ander land.

Txiki 12 september 2013 22:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800682)
Hij moet niet komen zagen in een ander land.

Waarom niet? Hij mag even goed het regime hier aanklagen als dat van de onderdrukkers van Koerdistan.
Mij stoort meer dat hij een afbeelding kiest van Öcalan en een nick die niet consequent is. Hij doet Öcalan oneer aan daarmee.

Demper 12 september 2013 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 6800700)
Waarom niet? Hij mag even goed het regime hier aanklagen als dat van de onderdrukkers van Koerdistan.

Kzal het voor ene keer door de vingers zien.

Txiki 12 september 2013 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800703)
Kzal het voor ene keer door de vingers zien.

Stoer. :lol:

Demper 12 september 2013 22:34

Citaat:

Mij stoort meer dat hij een afbeelding kiest van Öcalan en een nick die niet consequent is. Hij doet Öcalan oneer aan daarmee.

Öcalan is een stuk uitschot.

Txiki 12 september 2013 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800711)

Integendeel.

Nietzsche 12 september 2013 22:37

Citaat:

Waarom stoort je dat? en hoezo is zijn nick niet consequent?

openeye 12 september 2013 22:38

Citaat:

Dat recht is alleen van toepassing zolang je niet je vinger op de wonde legt of tegen de overheid ingaat

The_Belgian_Kurd 12 september 2013 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800665)

Hoe vriendelijk zeg! Ik ben hier getoogd en opgegroeid, dus dit is ook mijn land. Ik mag net als u kritiek hebben op wat er hier gebeurd. Belachelijke reactie van u, laat me raden: U bent lid van het Vlaams belang?

The_Belgian_Kurd 12 september 2013 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6800711)

Op uw woorden letten zou ik zeggen. Öcalan is de Nelson Mandela voor de Koerden. Lees één van zijn boeken voor dat u iets zegt.

Txiki 12 september 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6800718)
Waarom stoort je dat? en hoezo is zijn nick niet consequent?

Bwa, "storen" is veel gezegd. Ik heb het grootste respect voor de intellectueel Öcalan. Hij past voor mij in het rijtje van een Adem Demaçi, een James Connolly...
Het had consequenter geweest had hij gekozen voor "Flemish Kurd".

Demper 12 september 2013 22:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6800725)
Hoe vriendelijk zeg! Ik ben hier getoogd en opgegroeid, dus dit is ook mijn land. Ik mag net als u kritiek hebben op wat er hier gebeurd. Belachelijke reactie van u, laat me raden: U bent lid van het Vlaams belang?

Jaja, ze zijn allemaal van hier, da verhaaltje kennen we al.

Wilde nie zien waar uwen bompa geleefd heeft?
Terug naar de roots, ver weg van de VB'ers die u dagelijks het leven zuur maken...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be