![]() |
Vlaanderen rooit en kapt verder
Wat voor een stelletje idiote en inconsistente politici lopen hier rond in dit land ???
Ze gingen met 200+ naar de klimaatconferenties van o.a. CANCUN, QATAR, KOPENHAGEN ... , lieten zich ompraten in KYOTO, voerden dure CO2-taksen en CO2-certifikaten in ... en willen nu tienduizenden ha bos ROOIEN ipv er 100.000-en te PLANTEN. Ik ben niet rap kwaad, maar nu scheelt het niet veel ! :mad: Vlaanderen ontbost massaal |
Als ik 40 euro stort gaat Natuurpunt voor mij een boom planten nabij Lier. :cheer:
|
Citaat:
Gaat er iets veranderen in de ruimtelijke ordening? Wat betekent 'zonevreemd' als het gaat over bossen? Geen kat kan aan die ruimtelijke ordeningen aan uit. |
Citaat:
|
Citaat:
Met al die nieuwe Europeanen hebben ze waarschijnlijk niet bouwgrond genoeg. |
67.000 ha bestaande bossen zouden "zonevreemd" zijn in Vlaanderen. Begrijpe wie kan. Zoiets is enkel mogelijk in de aderverkalkte en poenverwrongen geesten van notarissen en advocaten. Stem ze dus gerust verder massaal het parlement in. Zo hebben we over 50 jaar hier en daar nog een boom die door zijn fotosynthese alle opgepompte CO2 moet kunnen omzetten in zuurstof. Gelieve intussen hierop alvast royaal uw CO2-taxen te betalen.
Zo kunnen ze verder blijven kloefkappen. |
Citaat:
Vooral de "domme" Westvlamingen kappen er lustig op los. Ook een aantal zeeduinen moet eraan geloven. :rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:sleeping: |
Citaat:
|
Citaat:
Onze aartsconservatieve Junior is groen geworden!! :clapping: Of dat doet zich groen voor maar is wel een die-hard klimaat-negationist. Begrijpe wie kan.... Jij werkt niet voor jezelf maar geheel belangloos voor een ander :rofl: Doe zo verder maat en werk maar hard voor mijn welverdiend pensioen. Buiten de tijd natuurlijk dat je je speelgoedgedichtjes maakt. Verder kan je alle info die voor het goede begrip van het onderwerp van de draad nodig is, en die jij verzuimde te geven, vinden in het artikel dat ik voor je gekwoot heb, wars van alle persoonlijke aanvalletjes. Stank voor dank. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:rofl: |
De hypocrisie waarmee een klimaat-negationist zich hier groene bekommernissen aanmeet is hemeltergend en dat heb ik hierbij dus
afdoend belicht. Zijn enige antwoord bestaat uit lasterlijke persoonlijke aanvalletjes, wat zijn mond-vol-tandjes illustreert. |
En wat zijn we weer zen vanavond.
Ik ga nog even wat van MIJN draden bumpen en ik ga slapen. Doei. |
Citaat:
|
Citaat:
Dewereldmorgen is geen blotewijvenkrant hé. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be