![]() |
Partijgeld Aan Belgische Topsport
Heel simpel voorstel: laten we al het geld dat we vandaag verspillen aan de financiering van de politieke partijen (zo'n 20.000.000 euro per jaar) voortaan aan de Belgische topsport geven. Dan hebben we in 2008 geen vier of vijf medailles, maar minstens 10 !
|
dan kunnen bedrijven zoals agusta weer in alle wellust partijen dicteren en chanteren door hun financieel te onderhouden.Maw de corruptie laten weelderig tieren.
Goed doordacht hans. |
Eerst moeten alle partijen geld krijgen. Dan moet geen enkele partij geld krijgen. Waarom bent u van opinie veranderd?
|
Citaat:
|
Ik ben niet van mening veranderd. Ik heb altijd gesteld dat partijfinanciering overbodig is. Men kan best een systeem indenken waarbij alleen de leden de partij mogen bekostigen, met een maximum van 2.500 euro per fysieke persoon.
|
Koop dan voor enkele 100en euro's een doos gouden medailles en schrijf de rest over op mijn rekening. Nog beter. ;)
|
Citaat:
|
lol ik had vandaag een slechte dag, maar dankzij hans is alles weer in orde. Nu heb ik tenmiste weer eens goed kunnen lachen.
|
laat het ons transparant én eenvoudig houden.......
als we nu eens één-vijfde van de transferts naar wallonië naar onze atleten laten gaan en één-vijfde naar de politiek............. de atleten gaan nog nooit zo dik betaald geweest zijn dus gouden plaketten �* volonté...... én de politiekers gaan eveneens een dikke pree krijgen ! daarenboven behouden we drie-vijfden............. wat méér dan de helft is van het astronomische bedrag.............. 60 % - ja, zestig procent blijft in handen van vlaanderen, een gigantisch bedrag om tal van waardevolle bestemmingen aan te geven.......... én iedereen in vlaanderen gelukkig !!!!!! :-D :-D :-D :-D |
Hans heeft nu nog niet door, dat die partijdotatie dient om de illegale partijfinanciering en corruptie tegen te gaan
|
Zoals die waarvan het Vlaams Blok vandaag nog profiteert via Vlaanderen Vlagt en andere organisaties?
|
Alsof andere 'democratische' partijen dat niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bende frustrés! :lol: Zoooo jaloers dat wij kunnen vieren en jullie naar een herdenking van een Hitler-lover mogen! :lol:
|
Citaat:
Begrijpelijk nochtans dat jij het geld wil overhevelen naar de Belgische sport dat ELKE BEHAALDE STEM een partij opbrengt DIE DE KIESDREMPEL HAALT. (BUB haalt die bijlange na niet.) Sport is dan ook nog zowat het enige dat de illusie wekt dat er zoiets als ''eendracht' zou bestaan in dit korrupte koninkrijkje. Een advokaat zou het niet intelligenter kunnen bedenken. :silly: |
Citaat:
|
Eines gesondes volk! De Nazis waren ook al zo dol op massabijeenkomsten waarop ze de sportieve en fysische prestaties van "das volk" ophemelden ...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be