Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De aantrekkingskracht van europese vrouwen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191592)

vlaams realist 14 september 2013 17:06

De aantrekkingskracht van europese vrouwen.

Het is een feit dat vrouwen met een E.U. paspoort aantrekkelijk zijn.Het maakt daarbij geen verschil of ze blond,bruin,ros,dik,mager,knap,lelijk zijn.Het voornaamste is; dat ze een E.U. paspoort hebben.Nu,daar loopt het mis.Een Vlaming gaat proberen zijn gezin veilig te stellen door hard te werken.Daardoor gaat hij een FRUSTI worden.Die frustraties gaan je vakantie verpesten.Want de Toyboy is véél leuker dan jij.
Het spijt me om te zeggen dat ongeveer 8 op 10 van de "avondsturiersters""geneukt worden door hun "gids"
Het spijt me dan ook ,dat jij betaald om haar te laten fokken.

Supe®Staaf 14 september 2013 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist (Bericht 6802893)
Het is een feit dat vrouwen met een E.U. paspoort aantrekkelijk zijn.Het maakt daarbij geen verschil of ze blond,bruin,ros,dik,mager,knap,lelijk zijn.Het voornaamste is; dat ze een E.U. paspoort hebben.Nu,daar loopt het mis.Een Vlaming gaat proberen zijn gezin veilig te stellen door hard te werken.Daardoor gaat hij een FRUSTI worden.Die frustraties gaan je vakantie verpesten.Want de Toyboy is véél leuker dan jij.
Het spijt me om te zeggen dat ongeveer 8 op 10 van de "avondsturiersters""geneukt worden door hun "gids"

Ik heb de indruk dat deze fantastische zomer voor jou toch niet helemaal het einde was...

Nvalid 14 september 2013 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6803003)
Ik heb de indruk dat deze fantastische zomer voor jou toch niet helemaal het einde was...

het ziet er naar uit dat zijn vrouw door een knappe jongere toyboy goed geneukt is geweest waarvoor hij netjes betaalt heeft en nu blijkt dat hij daar achteraf toch niet echt zo klaar voor is

Vrolijk op Vrijdag 15 september 2013 03:05

Patriarchie is de oplossing voor al die zever.

Demper 15 september 2013 04:13

Citaat:

:rofl:

Ik moet bijna kotsen van het lachen.
Het kan natuurlijk ook van de drank zijn op dit uur.

Dit is een prachtig topic.
Ik meen dat.
Geen ironie / cynisme / sarcasme.
Keep up the good work.

Supe®Staaf 15 september 2013 06:33

Citaat:

Heb je ook info over die 20% die niet door hun gids geneukt wordt?
Speelt het hotelpersoneel daar een rol in?
Of de klassieke golf-tenniscoach?
Of is bij hen gewoon de trilvriend ofte kutbrommer het voorwerp van vakantie-passie?
Komaan, spreid je Vlaamse Realisme hier maar tentoon op het forum.

circe 15 september 2013 07:42

Citaat:

sinds wanneer is neuken het synoniem voor fokken? Me dunkt is het net niét de bedoeling om te fokken.
Het is evenmin de bedoeling om ze mee te brengen (maar dat mogen zij niet weten). Het is gewoon een speeltje tijdens de twee of drie weken verlof (drie weken is al wat veel, dan komt de volgende lading al binnen).

Stingray 15 september 2013 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6803267)
sinds wanneer is neuken het synoniem voor fokken? Me dunkt is het net niét de bedoeling om te fokken.
Het is evenmin de bedoeling om ze mee te brengen (maar dat mogen zij niet weten). Het is gewoon een speeltje tijdens de twee of drie weken verlof (drie weken is al wat veel, dan komt de volgende lading al binnen).

'Fok' jij ook met je gids ?

Stingray 15 september 2013 08:12

Citaat:

En dan komen ze thuis met een 'bruin' pakske.

circe 15 september 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 6803282)
'Fok' jij ook met je gids ?

tuurlijk! niet met de gids hoor, gewoonlijk focus ik me op de hotelmanager of de kapitein van de boot. Kelners en gidsen zijn iets te min voor me.

Eduard Khil 15 september 2013 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6803237)

Ik moet bijna kotsen van het lachen.
Het kan natuurlijk ook van de drank zijn op dit uur.

Dit is een prachtig topic.
Ik meen dat.
Geen ironie / cynisme / sarcasme.
Keep up the good work.

Supe®Staaf 15 september 2013 09:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 6803310)
tuurlijk! niet met de gids hoor, gewoonlijk focus ik me op de hotelmanager of de kapitein van de boot. Kelners en gidsen zijn iets te min voor me.

Bravo!
En wie betaalt de reis?

circe 15 september 2013 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6803317)
Bravo!
En wie betaalt de reis?

ha op dat gebied blijf ik achter. Ik betaal altijd alles zelf voor mijn eigen.
Ik heb het nog niet zover gekregen dat de belgische man voor mij de reis betaalt en ik ga rampetampen met de reisgids.
Zo ben ik in feite niet.

Maar.... ik moet zeggen dat menig hotelmanager me al een gratis verblijf heeft aangeboden. Dat is ook niet te versmaden natuurlijk.
Dat heb je niet met kelners en gidsen hé, voor een gratis slaatje gaat de zon op!

Barracuda 15 september 2013 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 6803285)
En dan komen ze thuis met een 'bruin' pakske.

Welke man laat zijn vrouw alleen op reis gaan misschien?

Iemand die dat toelaat moet niet klagen dat ze met een bruin brood in de oven terugkomt.

Stingray 15 september 2013 09:47

ben ik blij met mijn vrouwke zeg.

circe 15 september 2013 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stingray (Bericht 6803380)
ben ik blij met mijn vrouwke zeg.

de vraag is natuurlijk of zij ook zo blij is met jou. Ze heeft wel het een en ander gemist natuurlijk.

The_Belgian_Kurd 15 september 2013 10:01

Citaat:

Het ligt niet aan de aantrekkingskracht, het ligt eraan of je partner trouw is of niet. De jouwe blijkbaar niet, en het lijkt erop dat ze geneukt is door een Congolese megalul. Don't worry my friend, je kunt de jouwe altijd langer maken met pillen of plastische chirurgie, zodat ze tijdens de seks niet meer hoef te zingen: "Oh why is it so small baby, why can't i feel it tonight".

Nietzsche 15 september 2013 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6803412)
Het ligt niet aan de aantrekkingskracht, het ligt eraan of je partner trouw is of niet. De jouwe blijkbaar niet, en het lijkt erop dat ze geneukt is door een Congolese megalul. Don't worry my friend, je kunt de jouwe altijd langer maken met pillen of plastische chirurgie, zodat ze tijdens de seks niet meer hoef te zingen: "Oh why is it so small baby, why can't i feel it tonight".

Koerden hebben geen bestaansrecht dus je penis heeft dat ook niet. 8-)

The_Belgian_Kurd 15 september 2013 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6803467)
Koerden hebben geen bestaansrecht dus je penis heeft dat ook niet. 8-)

Nietzsche 15 september 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6803477)

Hoezo?

Koerden bestaan niet, je bent een Turk. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be