![]() |
De aantrekkingskracht van europese vrouwen.
Het is een feit dat vrouwen met een E.U. paspoort aantrekkelijk zijn.Het maakt daarbij geen verschil of ze blond,bruin,ros,dik,mager,knap,lelijk zijn.Het voornaamste is; dat ze een E.U. paspoort hebben.Nu,daar loopt het mis.Een Vlaming gaat proberen zijn gezin veilig te stellen door hard te werken.Daardoor gaat hij een FRUSTI worden.Die frustraties gaan je vakantie verpesten.Want de Toyboy is véél leuker dan jij.
Het spijt me om te zeggen dat ongeveer 8 op 10 van de "avondsturiersters""geneukt worden door hun "gids" Het spijt me dan ook ,dat jij betaald om haar te laten fokken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Patriarchie is de oplossing voor al die zever.
|
Citaat:
Ik moet bijna kotsen van het lachen. Het kan natuurlijk ook van de drank zijn op dit uur. Dit is een prachtig topic. Ik meen dat. Geen ironie / cynisme / sarcasme. Keep up the good work. |
Citaat:
Speelt het hotelpersoneel daar een rol in? Of de klassieke golf-tenniscoach? Of is bij hen gewoon de trilvriend ofte kutbrommer het voorwerp van vakantie-passie? Komaan, spreid je Vlaamse Realisme hier maar tentoon op het forum. |
Citaat:
Het is evenmin de bedoeling om ze mee te brengen (maar dat mogen zij niet weten). Het is gewoon een speeltje tijdens de twee of drie weken verlof (drie weken is al wat veel, dan komt de volgende lading al binnen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wie betaalt de reis? |
Citaat:
Ik heb het nog niet zover gekregen dat de belgische man voor mij de reis betaalt en ik ga rampetampen met de reisgids. Zo ben ik in feite niet. Maar.... ik moet zeggen dat menig hotelmanager me al een gratis verblijf heeft aangeboden. Dat is ook niet te versmaden natuurlijk. Dat heb je niet met kelners en gidsen hé, voor een gratis slaatje gaat de zon op! |
Citaat:
Iemand die dat toelaat moet niet klagen dat ze met een bruin brood in de oven terugkomt. |
ben ik blij met mijn vrouwke zeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Koerden bestaan niet, je bent een Turk. :-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be