![]() |
joke quintens naar het parlement!!!
http://www.knack.be/nieuws/belgie/jo...al-106121.html
Joke was de running mate van Bruno (Tobback) een dikke proficiat aan joke en een dankuwel aan Ludo voor het geleverd werk ( een democraat in hart en nieren) spabert team elio |
Citaat:
Daar loopt het batterijzuur zo uit. |
oude wijn, nieuwe (lege) zakken, die op typische SPa manier zullen gevuld worden (met dank aan Steve (Gratis)S)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
spabert team elio |
Citaat:
Ik wil gewoon weten of dat kind effectief een mandaat gekregen heeft van de kiezer, of dat ze behoort tot de veel te grote verzameling politiek benoemde creaturen die hun jobke te danken hebben aan het partikratische systeem. |
Citaat:
|
Citaat:
Het lijkt mij iemand die zich cultureel laat verrijken in haar bed. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel erg mager. Ze vertegenwoordigd dus quasi geen hond. Ze zit dus in het parlement als handpop de partijlijn strak te volgen. Ik zou daar niet echt vreugdevol lopen over te doen alsof er een demokratisch mirakel heeft plaatsgevonden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze haalt 5365 stemmen, daarbij krijgt ze nog 15.967 lijsstemmen. Op dezelfde lijst zijn er die op een slechtere plaats meer stemmen halen maar geen lijststemmen krijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is geen aartslelijke vrouw, maar een monster. BDW is snel tevreden, mijn gedacht.Maar........over zijn doodse uitstraling valt ook wat te zeggen. De Adams Family? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be