![]() |
Ambras in The Greens-EFA EU fractie tussen groen en separatisten.
Vandaag haalde Bart Staes zwaar uit naar Mark Demesmaecker. Beiden zijn Europees parlementslid in dezelfde EU fractie ( Europees parlementslid Groen in de 'The Greens-EFA' EU-fractie).
De eerste is verkozen op een Groen!-lijst de 2de op een N-VA lijst. Kort samengevat is het een openbaar geheim dat N-VA zal kiezen voor "European Conservatives and Reformists"-EU fractie. Dit is een Eurosceptische fractie. Duitsland, waar N-VA zo hoog me oploopt, heeft niet eens een politieke vertegenwoordiging in die fractie. |
Citaat:
|
Citaat:
Die debatten op de zevende dag zijn hemeltergend, het zijn schijndebatten tussen partijen die volledig meegaan in de Europese logica. |
Citaat:
'De simpele burger' weet niet eens dat er in het Europees parlement verschillende fracties zijn. Bart Staes zat vroeger bij de Volksunie. De N-VA is als grote partij met veel verschillende kamers de erfgenaam van de Volksunie. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik daar voorstander van ben, maar in theorie kan het natuurlijk wel. |
Citaat:
Ik vraag me ook af wat ondermeer de Scottisch National Party bij de groene Europese fractie zit te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs bij de SOSSEN rommelt het, maar dat wordt natuuuuuurlijk er niet bij verteld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SNP kan best bij een groene fractie horen hoor.
|
Citaat:
Je vertelt niet eens "waarom" Staes uithaalde. Waar en in welke context? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Staes haalde idd uit naar Demesmaecker. Niet heel onterecht maar het paste totaal niet in het debat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be