Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Eeuwige loser Jahjah keert terug naar Belgieje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191644)

Karel Martel B 16 september 2013 06:27

Eeuwige loser Jahjah keert terug naar Belgieje

http://www.standaard.be/cnt/dmf20130915_00743240

De man van twaalf stielen en dertien ongelukken, Abou Jahjah, voelt zich in Libanon niet meer veilig, en wil nu "terugkomen" naar Belgieje.

Citaat:

‘Ja’, zegt Dyab Abou Jahjah aan de telefoon in Libanon. ‘Ik kom terug in België wonen. Vrij snel, zelfs. Het is een kwestie van weken. We zijn momenteel nog op zoek naar een huis.’ De voormalige frontman van de Arabisch Europese Liga (AEL) bevestigt daarmee de berichten die hij gisterenavond via Facebook en Twitter de wereld instuurde.

Dat zijn missie in Libanon, waar hij 42 jaar geleden werd geboren, erop zit. En dat hij terugkeert naar het land waar hij ruim tien jaar geleden een paar maanden in het brandpunt van de aandacht stond. Voor sommigen was hij een tijdlang staatsvijand nummer één.

manta 16 september 2013 06:36

Toch leuk, zo'n land waar je binnen en buiten kan wandelen zoals je 't zelf wil...:roll:
Er was nog niet genoeg last met extremistische moslims in dit land en nu deze volksopruier nog eens over de vloer... Buiten laten aub...

Skobelev 16 september 2013 06:37

Hij zoekt nog een woning, heeft het OCMW dan echt niets meer vrij?

ouwe knar 16 september 2013 07:07

het is een extremist en een opruier maar een ding moet ik hem nageven hij was buiten de wever de enige die er aan te pas kwam in een debat met filip de winter

Karel Martel B 16 september 2013 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ouwe knar (Bericht 6804433)
het is een extremist en een opruier maar een ding moet ik hem nageven hij was buiten de wever de enige die er aan te pas kwam in een debat met filip de winter

Dan hebben wij verschillende meningen.

Ik herinner me een debat met Vermeersch, waar hij enkel op zijn arabisch kon debatteren door zijn stem te verheffen of de man te onderbreken.

Bad Attila 16 september 2013 08:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B (Bericht 6804436)
Dan hebben wij verschillende meningen.

Ik herinner me een debat met Vermeersch, waar hij enkel op zijn arabisch kon debatteren door zijn stem te verheffen of de man te onderbreken.

Vermeersch niet met Dewinter vergelijken, hè... ;-)

araneus 16 september 2013 08:26

Hij zal wel met open armen ontvangen worden door de linkie-winkies. Is er dan niemand die eens gaat onderzoeken hoe het mogelijk is om hem aan de grens al terug te sturen?

giserke 16 september 2013 08:31

Denk niet dat hij in Antwerpen een woning zal moeten zoeken.

Universalia 16 september 2013 08:31

Citaat:

Is er dan niemand die eens gaat onderzoeken hoe het mogelijk is om hem aan de grens al terug te sturen?
Betere vraag zou zijn denk ik: Wie durft dat te onderzoeken? :oops:

Citaat:

Voor sommigen was hij een tijdlang staatsvijand nummer één.
Vervang sommigen door voor 'iedereen'.

Citaat:

Mag ik daar aan twijfelen in de zin van dat er altijd wel mensen zijn die hun woning aan wie dan ook en voor de juiste prijs uiteraard met enige graagte van de hand willen doen ongeacht wat de beweegredenen van de koper zijn.:roll:

Amon_Re 16 september 2013 08:32

Was die niet oorlogje aan't spelen in Libanon? Anders ook eens gaan spelen in Syrië?

giserke 16 september 2013 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6804497)

Mag ik daar aan twijfelen in de zin van dat er altijd wel mensen zijn die hun woning aan wie dan ook en voor de juiste prijs uiteraard met enige graagte van de hand willen doen ongeacht wat de beweegredenen van de koper zijn.:roll:

Dat zal dan buiten Bartje gerekend zijn.
Als hij Syrië strijders buiten wipt, zal hij dit met boeboejaja ook doen.

Amon_Re 16 september 2013 08:37

Hezbollah heeft niets te zoeken in Absurdistan, err, België

...dat hij van plan is om naar Libanon te vertrekken en te gaan vechten tegen Israël...

Eberhard Leclerc 16 september 2013 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6804497)
Vervang sommigen door voor 'iedereen'.

Iedereen die een vriendje van ''Belgie' is.

Jahjah is de objectieve bondgenoot van de vlaamsnationalisten.
Niet dat die dat door hebben. Integendeel.
Vandaar ook dat Vlaanderen na 183 jaar nog niet onafhankelijk is.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6804496)

Want hij voelt zich niet thuis in een ''moslimstad''?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 6804424)
Toch leuk, zo'n land waar je binnen en buiten kan wandelen zoals je 't zelf wil.

Wat moet je anders met een Belgisch paspoort?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6804511)
Als hij Syrië strijders buiten wipt,

Die probeert Syriestrijders juist binnen te houden.

Freddie 16 september 2013 08:48

Aboe komt met zijn groot bakkes terug om op onze kosten, want werken zal hij niet doen, de boel wat op te stoken en te provoceren.

Antoon 16 september 2013 09:30

Toen hij naar Libanon vertrok ging hij daar zogezegd 'vechten tegen de zionisten', maar bleek gewoon in zijn dorpje bij mama te gaan wonen, ver van het geweld.

Nu dat het ook daar een beetje te warm wordt vanwege Syrië, komt hij met zijn staart tussen de benen weer naar veilig België, zogezegd omdat zijn werk daar 'klaar' is en hij hier nog wat dossiers moet gaan afhandelen.

Man, man wat een loser.

ZION 16 september 2013 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6804511)

Denkt u? Ik meen dat hij(boubou) heel welbespraakt is.Ziet er trouwens heel

goed uit. Ne charmeur, die zijn "kwaliteiten" perfect kan uitspelen.

Zou perfect passen in de NV-A structuur. Goed opletten met hem.

mvd 16 september 2013 09:50

Goed nieuws!

Met wat geluk zal de AEL de PVDA decimeren en flink wat stemmen weghalen bij Spa en Groen. Het resultaat is meer macht voor N-VA en een grotere kans op een echte omwenteling of misschien wel het einde van België.

Aan de andere kant zou het 'merk' Abou Jahjah wel kunnen verlopen zijn.

vlijmscherp 16 september 2013 09:52

Abou Jahja is een provocateur, iemands wiens ideeën ik totaal niet deel.
maar hij heeft soms wel een punt als het over discriminatie en racisme gaat in de Vlaamse samenleving.

Daarnaast is hij geen extremistische moslim, toch niet van geloof maar wel van cultuur (volgens hij zelf toch). Hij wil de sharia invoeren hier in België, is voor vrouwen aan de haard en is voor apartheid. Behalve die sharia komt hij zeer goed overeen met het VB.

Hij is wel Belg, spreekt perfect Nederlands, laat hem maar komen.

Universalia 16 september 2013 09:52

Citaat:

Ik hoop dat hij ('Bartje') het gedaan krijgt maar ik twijfel er sterk aan hoor.

En ik denk dat men 'Bartje' al monddood gemaakt heeft. :roll:

mvd 16 september 2013 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6804598)
Toen hij naar Libanon vertrok ging hij daar zogezegd 'vechten tegen de zionisten', maar bleek gewoon in zijn dorpje bij mama te gaan wonen, ver van het geweld.

Nu dat het ook daar een beetje te warm wordt vanwege Syrië, komt hij met zijn staart tussen de benen weer naar veilig België, zogezegd omdat zijn werk daar 'klaar' is en hij hier nog wat dossiers moet gaan afhandelen.

Man, man wat een loser.

Een 'loser' binnengelaten en gesubsidieerd door transatlantische dwazen die het Amerikaanse model (massa-immigratie) willen in West-Europa.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be