![]() |
Eeuwige loser Jahjah keert terug naar Belgieje
http://www.standaard.be/cnt/dmf20130915_00743240
De man van twaalf stielen en dertien ongelukken, Abou Jahjah, voelt zich in Libanon niet meer veilig, en wil nu "terugkomen" naar Belgieje. Citaat:
|
Toch leuk, zo'n land waar je binnen en buiten kan wandelen zoals je 't zelf wil...:roll:
Er was nog niet genoeg last met extremistische moslims in dit land en nu deze volksopruier nog eens over de vloer... Buiten laten aub... |
Hij zoekt nog een woning, heeft het OCMW dan echt niets meer vrij?
|
het is een extremist en een opruier maar een ding moet ik hem nageven hij was buiten de wever de enige die er aan te pas kwam in een debat met filip de winter
|
Citaat:
Ik herinner me een debat met Vermeersch, waar hij enkel op zijn arabisch kon debatteren door zijn stem te verheffen of de man te onderbreken. |
Citaat:
|
Hij zal wel met open armen ontvangen worden door de linkie-winkies. Is er dan niemand die eens gaat onderzoeken hoe het mogelijk is om hem aan de grens al terug te sturen?
|
Denk niet dat hij in Antwerpen een woning zal moeten zoeken.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Was die niet oorlogje aan't spelen in Libanon? Anders ook eens gaan spelen in Syrië?
|
Citaat:
Als hij Syrië strijders buiten wipt, zal hij dit met boeboejaja ook doen. |
Hezbollah heeft niets te zoeken in Absurdistan, err, België
...dat hij van plan is om naar Libanon te vertrekken en te gaan vechten tegen Israël... |
Citaat:
Jahjah is de objectieve bondgenoot van de vlaamsnationalisten. Niet dat die dat door hebben. Integendeel. Vandaar ook dat Vlaanderen na 183 jaar nog niet onafhankelijk is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Aboe komt met zijn groot bakkes terug om op onze kosten, want werken zal hij niet doen, de boel wat op te stoken en te provoceren.
|
Toen hij naar Libanon vertrok ging hij daar zogezegd 'vechten tegen de zionisten', maar bleek gewoon in zijn dorpje bij mama te gaan wonen, ver van het geweld.
Nu dat het ook daar een beetje te warm wordt vanwege Syrië, komt hij met zijn staart tussen de benen weer naar veilig België, zogezegd omdat zijn werk daar 'klaar' is en hij hier nog wat dossiers moet gaan afhandelen. Man, man wat een loser. |
Citaat:
Denkt u? Ik meen dat hij(boubou) heel welbespraakt is.Ziet er trouwens heel goed uit. Ne charmeur, die zijn "kwaliteiten" perfect kan uitspelen. Zou perfect passen in de NV-A structuur. Goed opletten met hem. |
Goed nieuws!
Met wat geluk zal de AEL de PVDA decimeren en flink wat stemmen weghalen bij Spa en Groen. Het resultaat is meer macht voor N-VA en een grotere kans op een echte omwenteling of misschien wel het einde van België. Aan de andere kant zou het 'merk' Abou Jahjah wel kunnen verlopen zijn. |
Abou Jahja is een provocateur, iemands wiens ideeën ik totaal niet deel.
maar hij heeft soms wel een punt als het over discriminatie en racisme gaat in de Vlaamse samenleving. Daarnaast is hij geen extremistische moslim, toch niet van geloof maar wel van cultuur (volgens hij zelf toch). Hij wil de sharia invoeren hier in België, is voor vrouwen aan de haard en is voor apartheid. Behalve die sharia komt hij zeer goed overeen met het VB. Hij is wel Belg, spreekt perfect Nederlands, laat hem maar komen. |
Citaat:
En ik denk dat men 'Bartje' al monddood gemaakt heeft. :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be