![]() |
redundant driehoekig wegennetwerk tegen vastlopend verkeer
Ons wegennetwerk loopt dagelijks vast
http://4nieuws.be/binnenland/582395/...-in-aalst.html De enige oplossing volgens mij is een soort netwerkstructuur bedenken waar alles met driehoeken verbonden wordt Noem het een supperring,eenMecano of een redundant verkeersnetwerk, een driehoekconcept, in elk geval als je van Kortrijk naar Aalst fietst, dan zet je daar een shortcut. Als je van Gent naar Leuven fietst een schortcut. Als je van Brussel naar Genk fietst een shortcut. De Mecano rond Antwerpen en een Mecano rond Brussel. Daar moet het volgens mij over gaan.. Die shortcuts zouden voorkomen dat ons verkeer vastloopt. Uw GPS zou vanzelf de driehoeken maken en u omleiden via de driehoek. Ipv autostrades te refurbishen, hadden we volgens mij beter ons geld geinvesteerd in shortcuts. |
Als we eens zouden beginnen met het rijgedrag van veel vrachtwagens aan te pakken, en de staat van de lading en voertuig te controleren, zal al een groot deel van de ongevallen voorkomen worden.
Verder vind ik dat een veroorzaker van een ongeval op autosnelwegen, indien het ongeval duidelijk te wijten is aan de chauffeur, of de staat van het voertuig harden mogen aangepakt worden. |
Huizen afbreken, dorpen platgooien :cheer: short cuts maken
|
Citaat:
|
Citaat:
In geval van roekeloos rijgedrag, dat is een ander verhaal. |
Citaat:
Vrachtwagens die dit veroorzaken werden slecht geladen. Die mogen van mij dan ook hard worden aangepakt als ze een file veroorzaken. Ze moeten ook sneller uit het verkeer gepikt worden. Hoeveel wagens zie je niet veel te snel rijden met een aanhangwagen die loopt rond te slingeren? Wel pik die uit het verkeer, en zwaar beboeten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be