Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Op welke Poltitica val je ... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191685)

Universalia 17 september 2013 13:10

Op welke Poltitica val je ...

Op welke Politica val je, of erover ...

Zou dat mogen die vraagstelling naar de leden van het Politics forum toe en was dit misschien al eens niet eerder aan de orde?

Ik heb er geen idee van maar ik dacht dat het misschien leuk was om te weten te komen welke Politica de attentie geniet van de heren omdat ze er gewoon aardig en leuk uitziet.

Met alle respect dan weer voor de verstandelijke vermogens, van deze Politica's, dewelke ik bij de vraagstelling naar K&K toe even buiten beschouwing laat.

Het gaat mij zuiver om het voorkomen, de modieuze verschijning, hare liefheid naar andere mensen toe en dergelijke ... (de Politieke partijkeuze keuze van de dame in kwestie staat ook los van mijn vraagstelling naar de forumleden toe)

Ik haal bij deze (persoonlijke mening uiteraard) Annick De Ridder even aan.

Dat gaat mij hier wat kosten denk ik :rofl:

Txiki 17 september 2013 13:22

Mag het ook een buitenlandse politica zijn?

nickb 17 september 2013 13:25

Geen een is het waard om erover te schrijven, eerlijk gezegd. Bovendien worden politiekers de laatste jaren als domme mensen beschouwd (en liegen dat ze kunnen). En dat helpt het uiterlijk niet vooruit.

Txiki 17 september 2013 13:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nickb (Bericht 6806347)
Geen een is het waard om erover te schrijven, eerlijk gezegd. Bovendien worden politiekers de laatste jaren als domme mensen beschouwd (en liegen dat ze kunnen). En dat helpt het uiterlijk niet vooruit.

k&k, kent u dat?

Universalia 17 september 2013 13:52

Citaat:

Deze mensen hun kennis, al dan niet van zaken, in twijfel trekken daar ga ik mij liever niet mee bezig houden, want wie ben ik dan weer?

Ok, dan bergen we dit dus maar beter weer op dit draadje :rofl:

(en liegen dat ze kunnen) Daarom ook schrijf ik steeds dat ik totaal geen goed politieker zou zijn, in de zin van:

Ik kan niet liegen en lachen tegelijkertijd. ;-)

Txiki 17 september 2013 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 6806381)
Deze mensen hun kennis, al dan niet van zaken, in twijfel trekken daar ga ik mij liever niet mee bezig houden, want wie ben ik dan weer?

Ok, dan bergen we dit dus maar beter weer op dit draadje :rofl:

(en liegen dat ze kunnen) Daarom ook schrijf ik steeds dat ik totaal geen goed politieker zou zijn, in de zin van:

Ik kan niet liegen en lachen tegelijkertijd. ;-)

Trekt gij altijd zo snel uw staart in? 8O

Klojo eerste klas 17 september 2013 15:13

Moesten er hier wat foto's gepost worden, dan zou ik tenminste 'materiaal' hebben om uit te kunnen kiezen :-)

Vrolijk op Vrijdag 17 september 2013 19:27

Vrouwen in de politiek zijn doorgaans niet sexy.
Luid gebekt, dominant, feministisch en carrièregericht. Dat is niet sexy.

Sexy zijn timide, soft spoken vrouwen die kiezen voor het huishouden of zachte beroepen zoals verpleegster, kleuterjuf, psychologe, tandarts, dokter...

Snerror 17 september 2013 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6806753)

Sexy zijn timide, soft spoken vrouwen die kiezen voor het huishouden of zachte beroepen zoals verpleegster, kleuterjuf, psychologe, tandarts, dokter...

En Hilde Crevits?

manta 17 september 2013 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Klojo eerste klas (Bericht 6806463)
Moesten er hier wat foto's gepost worden, dan zou ik tenminste 'materiaal' hebben om uit te kunnen kiezen :-)

Wat wil je eerst? Maggie De Block of Mieke Vogels?

Snerror 17 september 2013 19:40

http://4.bp.blogspot.com/_NLbx_owey9...nadiamodel.jpg

Snerror 17 september 2013 19:41

En ze heeft iets dom, wat extra aantrekkelijk is.

Vrolijk op Vrijdag 17 september 2013 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 6806756)
En Hilde Crevits?

Nog beter is Inge Vervotte.
Timide geek goddess die weet te verassen door ineens kill bill te gaan over al die luide, schelle kwebbeltrutten heen.
Ja, dat is sexy.

https://www.youtube.com/watch?v=uf6MmtbLZWQ

En wanneer je de slaap niet kan vatten kan je Inge gewoon even vragen om over ambtenarenpensioenen te beginnen, slaap je na 2 minuten gelijk als een roos.
Wat een vrouw!

Libro 17 september 2013 21:31

Mijn eerste lief was een politica. De voorbije jaren heb ik echter een te grote afkeer van politici gekregen om echt nog een boontje te krijgen voor één.

Snerror 17 september 2013 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6806903)
Mijn eerste lief was een politica. De voorbije jaren heb ik echter een te grote afkeer van politici gekregen om echt nog een boontje te krijgen voor één.

Ok, maar er moet er toch één zijn dat ge knap vindt?

Nvalid 17 september 2013 21:38

1 Bijlage(n)
mieke heb ik alijd wel een lekker wijf gevonden

Supe®Staaf 17 september 2013 21:41

De lelijkste schone vrouw in de politiek.
Of de schoonste lelijke vrouw.

Ik val er in elk geval voor.
Toetswiet!

Tweede een beetje in dezelfde zin:

Hoewel ze het mikpunt van heel veel kritiek en spot is (terecht wat haar politieke discours betreft) vind ik haar toch best een lekker brokje.

Demper 17 september 2013 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrolijk op Vrijdag (Bericht 6806753)

Ik geef u gelijk.

Ik wil u echter waarschuwen voor verpleegsters, kleuterjuffen en vooral psychologes. Daar zitten bijzonder hoerige exemplaren tussen.

Demper 17 september 2013 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf (Bericht 6806919)

De lelijkste schone vrouw in de politiek.
Of de schoonste lelijke vrouw.

Ik val er in elk geval voor.
Toetswiet!

Tweede een beetje in dezelfde zin:

Hoewel ze het mikpunt van heel veel kritiek en spot is (terecht wat haar politieke discours betreft) vind ik haar toch best een lekker brokje.

Zieke!
Dat zijn lavabos!

Vrolijk op Vrijdag 17 september 2013 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6806924)
Ik wil u echter waarschuwen voor verpleegsters, kleuterjuffen en vooral psychologes. Daar zitten bijzonder hoerige exemplaren tussen.

Sja, overal moet je natuurlijk uit je doppen kijken.
Het blijven immers vrouwen hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be