![]() |
De koning komt naar Antwerpen: eis met Voorpost een onafhankelijk Vlaanderen!
|
Citaat:
|
Ik post al een of twee foto's op voorhand, gezien het toch dezelfde mensen zullen zijn. Spaart tijd en energie. :-P
![]() |
Is Demper die neurt op foto 2 die wat verliefd naar de fotograaf kijkt?
Voltijds aangesteld als Kompjoeter Brigadier |
:cheer: Voorpost! :cheer:
|
Al dit gedoe brengt m.i. weinig zoden aan de dijk.
Straal negeren, geen toeschouwers en lege straten, zou meer indruk maken. |
Citaat:
Onafhankelijkheid vraag je niet, die neem je. Een gast die op eigen benen wil gaan staan, vraagt dat niet, die neemt zijn valieske, huurt zich een kot, en trekt eruit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In een stad waar de V partijen 50 % halen. Dat gaat vonken geven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zucht.....Staaf je begrijpt het niet ;-) 1. Wij republikeinen willen dat "uw" "vorst" het "kot" verlaat. (het paleis is natuurlijk geen kot, maar "uw" "vorst" mag het afbollen naar "het zuiden" aka Wallonie) 2. Heeft "uw vorst" de "onafhankelijkheid" genomen ? Het ventje op de foto van het koppel, is het natuurlijk ook "thuis" afgebold...... http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=140 Gelukkig is hij die "majesteit" tegen gekomen, want als hij zelf zijn was en plas moet doen, ik vrees er een beetje voor. 3. Maar ik begrijp dat je kinderen nog thuis zijn (niet onafhankelijk,niet op eigen benen) en dat jij en jouw "majesteit" het "kot"niet alleen voor jullie hebben ;-) |
Negeer gewoon die kanker
|
De stadsscholen zullen niet opgetrommeld worden om kinderen en kleuters te gaan laten zwaaien met de driekleur.
Zullen de katholieke scholen die lacune opvangen ? Het kan misschien toch wat leeg worden ... . |
Citaat:
Het is de nietsnut van een kozijn die al zijn hele leven lang vegeteert die uit het huis moet geschopt worden. |
Moest Bart Dewever nu eens niet komen opdagen. Ik zie het al voor mij de koning staat te wachten aan de voordeur van het stadhuis... :twisted:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be