Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Koerdische mannen go feminine... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191835)

styllo_ben 20 september 2013 23:58

Koerdische mannen go feminine...

Leuk protest. Zie vooral de foto's. Geweldig.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/...-rechten.dhtml

Demper 21 september 2013 15:00

:lolabove: :lolabove: :lolabove:

Die Koerden toch...

Nietzsche 21 september 2013 15:56

Waarom dit in Koetjes en Kalfjes zetten dan krijg je reacties zoals hierboven.

Maja, die koerden toch. :rofl:

Demper 21 september 2013 21:57

Bergturk... :rofl:

The_Belgian_Kurd 21 september 2013 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6812560)

Bergturk... :rofl:

Je bent een erg zielige geval,demper.

Goed deze actie ging om het feit dat een man die veroordeeld was voor huiselijk geweld als straf op straat in vrouwenkleren moest gaan stappen. Maar zoveel lef heb jij niet om te doen. Dit bewijst weer eens dat vrouwen en mannen gelijk zijn in de Koerdische maatschappij. Proud to be Kurdish.

Demper 22 september 2013 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6812623)

Goed deze actie ging om het feit dat een man die veroordeeld was voor huiselijk geweld als straf op straat in vrouwenkleren moest gaan stappen. Maar zoveel lef heb jij niet om te doen. Dit bewijst weer eens dat vrouwen en mannen gelijk zijn in de Koerdische maatschappij. Proud to be Kurdish.

Welk kleedje heb je vandaag aan?

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6812752)
Welk kleedje heb je vandaag aan?

Kleren die jij niet kunt betalen. :rofl:

DewareJakob 22 september 2013 13:46

It is I 'Leclerc'. Ooh Renéeeh, I shall say tziz only once

Nietzsche 22 september 2013 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6812623)

Hoezo is hij zielig bezig? Het is koetjes en kalfjes.

En vrouwen en mannen zijn inderdaad gelijk in de Koerdische samenleving. Alleen dat kun je niet opmaken uit het feit dat Koerdische mannen in vrouwen kleding gaan. Dat is geen gelijkwaardigheid maar femdom.

Demper 22 september 2013 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6813015)
Kleren die jij niet kunt betalen. :rofl:

Ooh? Geen jurk vandaag?

Je hebt als vreemdeling je prioriteiten goed op orde zie ik. iPhone, dure kleren.
Proficiat jongen. Loser.

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6813125)
Ooh? Geen jurk vandaag?

Je hebt als vreemdeling je prioriteiten goed op orde zie ik. iPhone, dure kleren.
Proficiat jongen. Loser.

Ik heb smaak hé. Gij moet waarschijnlijk uw kleren uit de vuilbak halen. Ik ben hier getogen en opgegroeid, dus vertel me hoe kan ik een 'vreemdeling' zijn. Vergeet niet extreem rechtse rakker: Dan zijn alle blanken 'vreemdelingen' in Zuid-Afrika. Of claimt u ook dat dat hun land is? Debiel.
Zijt ge jaloers dat een Vlaming met buitenlandse roots het beter doet dan u?

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6813049)
Hoezo is hij zielig bezig? Het is koetjes en kalfjes.

En vrouwen en mannen zijn inderdaad gelijk in de Koerdische samenleving. Alleen dat kun je niet opmaken uit het feit dat Koerdische mannen in vrouwen kleding gaan. Dat is geen gelijkwaardigheid maar femdom.

Dat kan ik wél uitmaken. Of ziet u al Saudische mannen in niqab om op te komen voor de rechten van hun vrouwen?

Demper 22 september 2013 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6813180)
Ik heb smaak hé. Gij moet waarschijnlijk uw kleren uit de vuilbak halen. Ik ben hier getogen en opgegroeid, dus vertel me hoe kan ik een 'vreemdeling' zijn. Vergeet niet extreem rechtse rakker: Dan zijn alle blanken 'vreemdelingen' in Zuid-Afrika. Of claimt u ook dat dat hun land is? Debiel.
Zijt ge jaloers dat een Vlaming met buitenlandse roots het beter doet dan u?

Jij bent absoluut geen Vlaming, noch een Belg. Jij voelt je meer verbonden met je thuisland, dat is duidelijk te zien aan je nickname en je gebrabbel op dit forum. Je zal voor altijd een vreemdeling zijn, maak je daarover geen illusies. Jij doet het niet beter dan mij, hoe zou jij dat nu kunnen weten? Ik investeer mijn geld in nuttige dingen. Vreemdelingen hechten zo veel belang aan hun status. iPhone, kleren van G-Star Raw, terwijl ze eigenlijk geen rotte cent hebben om aan hun gat te krabben. Wat een achterlijke losers zijn het toch.

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6813201)
Jij bent absoluut geen Vlaming, noch een Belg. Jij voelt je meer verbonden met je thuisland, dat is duidelijk te zien aan je nickname en je gebrabbel op dit forum. Je zal voor altijd een vreemdeling zijn, maak je daarover geen illusies. Jij doet het niet beter dan mij, hoe zou jij dat nu kunnen weten? Ik investeer mijn geld in nuttige dingen. Vreemdelingen hechten zo veel belang aan hun status. iPhone, kleren van G-Star Raw, terwijl ze eigenlijk geen rotte cent hebben om aan hun gat te krabben. Wat een achterlijke losers zijn het toch.

Ik heb een prachtig huis, heb genoeg geïnvesteerd in projecten die later er succesvol bleken te zijn, ik heb een appartement aan de kust, ik geef geld aan goede doelen die mensen hier bij ons helpt. Dus wat wilt een mens nog meer dan dit? Als ik me niet met dees land verbonden zou hebben gevoeld, dan zou er geen 'Belgian' hebben gestaan. En hoe zou jij weten dat ik men geld niet in nuttige zaken steek?

Nietzsche 22 september 2013 16:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6813182)
Dat kan ik wél uitmaken. Of ziet u al Saudische mannen in niqab om op te komen voor de rechten van hun vrouwen?

Niet zo vijandig jochie.

Nietzsche 22 september 2013 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 6813201)

IPhone en G-Star Raw zijn sowieso klachtwaardig.

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6813224)
Niet zo vijandig jochie.

Ik snap niet wat daar vijandig aan is? Is gewoon de waarheid

Nietzsche 22 september 2013 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6813301)
Ik snap niet wat daar vijandig aan is? Is gewoon de waarheid

Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen begin je het zelf nog te geloven ook.

The_Belgian_Kurd 22 september 2013 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6813347)
Als je dat maar vaak genoeg blijft herhalen begin je het zelf nog te geloven ook.

Of gij wilt de waarheid gewoon niet inzien....

Nietzsche 22 september 2013 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6813418)
Of gij wilt de waarheid gewoon niet inzien....

Dat zal het zijn inderdaad. :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be