Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Moslims richten bloedbad aan in Winkelcentrum (https://forum.politics.be/showthread.php?t=191898)

Vrolijk op Vrijdag 21 september 2013 19:09

Moslims richten bloedbad aan in Winkelcentrum

Tot hiertoe 30 doden en 60 gewonden.

Gijzeling aan de gang in Keniaans winkelcentrum

Volgens ooggetuigen die wisten te ontsnapten, werden mensen uitgedaagd om een moslimgebed te reciteren. Wie de opdracht kon volbrengen, werd vrijgelaten. "De schutters verkondigden vlak voor de aanval dat ze het gemund hadden op niet-moslims", getuigt Elijah Kamau.

Maar hey, geen verkeerd woord over de islam of je hebt het hele poco establishment over je.

The_Belgian_Kurd 21 september 2013 19:48

Dit heeft niks met religie te maken. Dit is dus het perfecte voorbeeld van hoe bepaalde groeperingen religie misbruiken. Vuile terroristen.

Kallikles 21 september 2013 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The_Belgian_Kurd (Bericht 6812408)
Dit heeft niks met religie te maken. Dit is dus het perfecte voorbeeld van hoe bepaalde groeperingen religie misbruiken. Vuile terroristen.

²

En dat soort groepen steunen VS, VK en Frankrijk nu in Syrië (en voorheen in Afghanistan en Algerije).

hurricane 21 september 2013 19:51

Zonder die achterlijke religie zou dit ook niet gebeurt zijn, toch ?

smiley 21 september 2013 19:52

Koran 9:111

111. Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood

Nietzsche 21 september 2013 19:52

Citaat:

Hypocriet.

En jij weet waarom ik dit zeg.

Nierika 21 september 2013 19:56

Citaat:

Die dooddoener kan niet eeuwig blijven volgehouden worden.

Er mag op zijn minst gesteld worden dat een extreme visie op de islam dergelijke uitwassen in de hand werkt.

Ik blijf erbij dat een profeet die zelf met het zwaard in de hand ten strijde trok, er om vroeg om tot op de dag van vandaag zo'n smeerlappen zich onder zijn banier te zien scharen.

Nierika 21 september 2013 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6812409)
²

En dat soort groepen steunen VS, VK en Frankrijk nu in Syrië (en voorheen in Afghanistan en Algerije).

Helemaal juist.
Die rotzakken steunen ze, maar ze hebben wel de aanzet niet gegeven tot zo'n gedachtegoed.

Dat heeft de profeet zelf gedaan.

En je mag nu hel en verdoemenis prediken, dat verandert daar niks aan Kallikles.

Nietzsche 21 september 2013 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6812414)
Helemaal juist.
Die rotzakken steunen ze, maar ze hebben wel de aanzet niet gegeven tot zo'n gedachtegoed.

En je mag nu hel en verdoemenis prediken, dat verandert daar niks aan Kallikles.

En Nierika heeft hiermee de discussie monddood gemaakt.

Doe je goed. :-D

Kallikles 21 september 2013 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nierika (Bericht 6812414)
Helemaal juist.

Hel en verdoemenis prediken zal ik niet doen. Je moet gewoon het humanisme van een moslim als Emir Abdelkader vergelijken met de naakte terreur van het leger van Bush en Obama (en hun terroristische handlangers, maar die zijn in vergelijking met hun broodheren klein bier) en dan zie je de realiteit: aan de ene kant humanisme en medemenselijkheid, aan de andere kant massamoord en cynisme.

Kallikles 21 september 2013 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6812412)
Hypocriet.

En jij weet waarom ik dit zeg.

Wat de PKK doet, kan je niet vergelijken met dit, hé. Ze hebben zeker fouten gemaakt, maar er zit wel degelijk een emancipatorisch project achter. Ze zouden nooit in een supermarkt binnenvallen om er iedereen die geen Koerdisch spreekt te vermoorden. Ik heb zelfs horen zeggen dat Öcalan zelf geen of niet goed Koerdisch spreekt, maar dat zijn misschien roddels.

Mahalingam 21 september 2013 20:06

Wat als het helemaal niks met geloof te maken zou hebben?
Dat zou dit een antikapitalistische verzetsdaad zijn. Tegen de consumptie maatschappij.
Dan is het heel verklaarbaar dat een koop-paleis (er wordt gesproken over een luxueuze shopping-mall) een doelwit is en dat er consumenten worden dood geschoten.

Nietzsche 21 september 2013 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6812421)
Wat de PKK doet, kan je niet vergelijken met dit, hé. Ze hebben zeker fouten gemaakt, maar er zit wel degelijk een emancipatorisch project achter. Ze zouden nooit in een supermarkt binnenvallen om er iedereen die geen Koerdisch spreekt te vermoorden. Ik heb zelfs horen zeggen dat Öcalan zelf geen of niet goed Koerdisch spreekt, maar dat zijn misschien roddels.

Waar heb ik het over de PKK?

Kallikles 21 september 2013 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6812424)
Waar heb ik het over de PKK?

Waarom is onze Koerdische vriend hypocriet? Je zegt dat hij het zelf weet, maar dat betekent niet dat andere forummers (zoals ik) het ook weten. Je mag mij dan een arrogante kwal vinden, gedachtenlezen kan ik nog niet.

Nietzsche 21 september 2013 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles (Bericht 6812428)
Waarom is onze Koerdische vriend hypocriet? Je zegt dat hij het zelf weet, maar dat betekent niet dat andere forummers (zoals ik) het ook weten. Je mag mij dan een arrogante kwal vinden, gedachtenlezen kan ik nog niet.

Jij hoeft dat ook niet te weten.

Ik ben niet van de NSB.

Kallikles 21 september 2013 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6812430)

Waarom hoef ik dat niet te weten?

Citaat:

Ik ben niet van de NSB.
Wat is de link met de NSB?

Zipper 21 september 2013 20:19

Citaat:

eigenlijk heb ik dat net iets teveel gehoord/gelezen.

smiley 21 september 2013 20:19

Citaat:

En roofmoordenaar bendeleider 'profeet' mohammed misbruikte die 'religie' eveneens zeker. Ik zou je toch aanraden de koran en andere boekskes eens zorgvuldig te lezen en ook de geschiedenisboekskes eens te raadplegen.

Citaat:

Onze teksten zijn gebaseerd op islamitische brongeschriften die voor moslims leidinggevend zijn. Ons startpunt is de vaststelling dat de meeste moslims niets weten over de onprettige kanten van de Islam in het algemeen en die van haar stichter Mohammed in het bijzonder http://www.exmoslim.org/wie%20zijn%20wij.html
jihad

http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuw...randeren.dhtml

http://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y

http://www.youtube.com/watch?v=8zM_MzkLKPY

http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel1.html

Kallikles 21 september 2013 20:20

Nog twee spambots gearriveerd. :-)

AnarchoChristophe 21 september 2013 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6812430)

Ik ben niet van de NSB.

:rofl:
Jij bent echt één van beste trollen die ik ooit online ben tegengekomen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be