![]() |
Bush vs Kerry: als de Belgen konden kiezen
|
Ralph Nader ;-)
|
Citaat:
|
8) Niet dat ik Kerry zo fantastisch vind, MAAR iedereen is beter dan Bush !!!! 8)
|
De verhouding van mensen die stemden vanuit de USA is ook wel interessant.
|
Citaat:
Kerry zijn stijl ligt me ook niet echt, maar hij spreekt tenminste over inhoud terwijl Bush gewoon op leugenachtige wijze op man speelt, de aandacht zoveel mogelijk van irak wegtrekt en de bevolking maar blijft misleiden.. |
Laat de "belgen" maar voor hun eigen deur vegen ipv de Amerikanen de les te spellen inzake democratie.
|
Citaat:
democratie? Ik heb mijn opinie, jij hebt jouw opinie. Dit is nog iets anders dan de les spellen. |
Volledig irrelevante informatie. Belangrijk is dat de Amerikanen op Bush stemmen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat de mening van de Belgen in deze verkiezingen volledig irrelevant is, gezien de Belgen toch niet meekiezen. Je moet je niet zo "aangevallen" voelen, hé? ![]() |
Nu, vrije meningsuiting is niet bepaald een hoog goed voor Bush & co (Patriot Act en dergelijke). Als Amerikaan zou ik op de Libertarian Party stemmen, de enige partij die de Amerikaanse Waarden hoog in het vaandel draagt. :lol:
|
Citaat:
Wat is je punt nog? Staat het kapsel van Bush je niet aan? Pfff Zoals alle partijen beter zijn dan het Blok zeker... Qua argumentatie zit je keigoed man! Net het level van een 12-jarige bereikt!?! |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn ook andere redenen dan de oorlog om voor een bepaalde kandidaat te zijn hé. Zoals bevoorbeeld: - geen ondertekening Kyoto - gebrek aan diplomatie (betrekkingen met europa zijn verwatert onder Bush, huidige toestand in Venezuela, N-Korea, Iraq, Iran, ...) - het deficit in de Amerikaanse industrie - ontwikkeling mini-nukes, of dat rakettenschild - ... Citaat:
Ik zal dus maar preventief direct mijn argumentatie erbij posten vooraleer ik anders ook gestigmatiseerd wordt als een 12-jarige 8O Ik zou dus Kerry stemmen vnl. omdat ik denk dat hij bekwamer is om de spanningen die er zijn ontstaan tussen de VS en de rest van de wereld (en dus ook de Europeaan aangaan) weg te werken. Of dat zal blijken weet ik niet, maar in elk geval begint hij met een nieuwe lei (en Bush niet) |
Citaat:
U kunt blijkbaar niet begrijpend lezen want anders had je wel gesnapt waar de smileys in piet's berichje voor staan. |
Citaat:
Citaat:
|
Als begint nu wel stillaan door te sijpelen dat Kerry Ketchup niet de verwachte Mesiah voor US wordt,
Bush wordt herverkozen :) |
Citaat:
http://www.electionprojection.com/elections2004.html Ik hoop nog op kerry, hij is misschien niet beter maar daar kunnen we nog hopen :-) |
Bah, kiezen tussen de havikken van het pentagon, en het heinz-imperium... Kiezen tussen tweelingen, die beiden vijandig zijn voor de amerikaanse bevolking en de wereldbevolking is niet bepaald een democratisch proces he...
Nog iets, is het democratisch, dat nog geen 5% van de wereldbevolking kiest voor de vent die de wetten over de 5 miljard inwoners zal dicteren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be