![]() |
Brekend: koning biedt ontslag aan, vraagt BDW te fungeren als president-in-interim
|
Maar neen, die moet aan peumans gaan vragen dat die 27/09 naar antwerpen komt.
|
De Wever? Ma neen gij. Dat was de vermomde "geen-commentaar-Dehaene".
|
Ik vind het kurkdroog.
Recht en kurkdroog in de kakker bij die persmuskiet. |
Bizar. Als het over de Blijde Intrede van aanstaande vrijdag gaat, is er toch geen reden om zo geheimzinnig te doen?
|
Citaat:
|
De koning blijkt gewoon bezig te zijn met een rondje partijvoorzitters ontvangen. Niets aan de hand dus.
|
Jongens, jullie zoeken het allemaal veel te ver. Er stond gewoon een ploatendroaier te spèlen in't palaas en de flup krèg 'm nie afgezet. En wie kunt ge beter er bijhalen dan Bart Dewever om die ploat af te zetten.
|
Citaat:
|
Citaat:
wel raar dat ze dan enkel het bezoek van De Wever vermelden. |
Maar nee, ze wilden gewoon de regie van de toekomstige VRT-fictiereeks'Filip I' bespreken.
|
Oh leuk, nog meer ondemocratische bullshit
|
Citaat:
Citaat:
De andere bezoeken worden dus ook vermeld, maar het is niet normaal dat iemand die tegen een instituut is, dit instituut vereert met een bezoek. De Wever is immer voorzitter van de N-VA, de grootste partij van Vlaanderen, die op een ondemocratische manier uit de federale minderheidsregering is gehouden. Ik heb het donkerbruin vermoeden, dat BDW Flupke is gaan waarschuwen dat als hij die bij de volgende verkiezingen durft te flikken, hij van zijn stoeltje gelicht zal worden door de Vlaamse regering. |
Ik heb het donkerbruin vermoeden, dat BDW Flupke is gaan waarschuwen dat als hij die bij de volgende verkiezingen durft te flikken, hij van zijn stoeltje gelicht zal worden door de Vlaamse regering.[/quote]
Ja , dat lijkt me de meest plausibele verklaring |
Goed zo, Bart. Je wordt eindelijk een verantwoordelijk Belgisch staatsman.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu Bart De Wever is niet de enige dat er zo'n mediashow van maakt. |
Bartje zijn reactie naar de reporter toe was ronduit brutaal.
"Ik weet niet hoe ge er achter gekomen zijt, maar ge komt niks te weten". Dat zijn de woorden van een paranoïde mens. Nu, hoe ze er achter gekomen zijn? Simpel: VTM is lid van de persgroep. Dat zegt genoeg. |
Citaat:
Vraag dat maar aan Eric Corton. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be