![]() |
Jean-Louis Denis: “Gijzeling als in Nairobi kan ook in België voorvallen”
![]() Jean-Louis Denis is een lid van Sharia4Belgium. Lees en geniet mee van deze sympathieke man zijn uitspraken. Citaat:
http://clint.be/actua/ex-shariaclown...gie-voorvallen |
Dat het ooit raak zal zijn, staat als een paal boven water
|
Citaat:
http://rechtsactueel.com/2013/09/25/...or-democratie/ |
Is vies en vettig zijn een vereiste voor die mannen ? Ik dacht dat die zich 5 maal per dag wassen ?
Ja dat dit hier staat te gebeuren weet iedereen. Het zal echter weer 'een verrassing zijn' voor de pers en de politici. IK vind het écht verbazingwekkend dat het nog niet gebeurd is, een aanslag zoals in de metro van Londen o.i.d. In Brussel heb je de E.U. gebouwen en de door hen zo gehate NAVO zetelt er. |
Hier zal dat niet gebeuren.
Ze zijn thuis immers. |
Citaat:
|
Het verschil met Kenia is dat - als de zaken in België zo blijven evolueren - ze quasi zeker zijn van een islamitische machtsovername door demografie. In Kenia hebben ze geen andere keuze dan geweld, als ze de macht willen.
Hier zullen ze dus gewoon nog even moeten doorbijten tot de huidige baby's stemgerechtigd zijn, 50% ervan is reeds van nievanhierse afkomst. |
Citaat:
Ik ook, maar wat niet is kan nog komen. Dat 't nog niet gebeurt is, ligt aan 't feit dat Brussel/België 't nest is van die sjarlatans, vooralsnog bevuilen ze dat niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel; ze gaan geen aanslagen plegen op de plaats waar ze zelf legeren en die aanslagen voor 'n groot deel beramen, of van die sjarlatans recruteren. |
Citaat:
Maar langzaamaan 'evolueert' 't ook in BelZiek naar zulke toestanden. |
Citaat:
|
Citaat:
Niemand natuurlijk, 't blijft wachten tot ze mekare beginnen uitmoorden, net als in zand van herkomst. Politici zouden/zullen ooit terecht moeten staan voor hoogverraad. |
Stel dat die clowns de Wetstraat opblazen, moeten we dan kwaad zijn of dankbaar?
|
Citaat:
Maar het zou wel eens een wake-up call kunnen zijn voor de hoop die niet ontploften in die aanslag. |
Overal waar niet-moslims met moslims moeten leven zijn niet-moslims in gevaar.
Onze overheid vindt dat normaal. Als er maar geen rasisme en discriminaatsie is, vindt onze overheid. |
Citaat:
En zij zeggen dit gebaseerd op kennis van zaken al jaren. Net zoals het VB (dat in dit soort zaken ook al jaren lang punt voor punt gelijk blijkt te krijgen in hun voorspellingen) dat al jaren zegt... Maar wat baten kaars en bril... 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be