![]() |
een stap achteruit voor ons is een...
... stap vooruit voor de Derde Wereld.
Grenzen dicht, Politiekers die alleen tot de grens kijken, politiekers die geen weet hebben van globalisatie of exploitatie. De globalisatie moet aan banden gelegd worden, door bijvoorbeeld het Vlaams Blok die belgiƫ (hoofd van Europa) in twee snijdt. |
Als de honger en ellende in de wereld opgelost wordt door Belgie te splitsen, liever vandaag dan morgen... Maar ik zie er echt niet de logica van in. Het zou wel een mooie krantenkop zijn: De Winter redt Afrika.
|
miserie van de ene is het geluk van de andere,
als een bedrijf failliet gaat, neemt de concurrentie de markt over. Als Europa weer in nazisme vervalt, ben ik treurig voor mezelf, maar blij voor alle hongerige kinderen. |
Citaat:
miserie van de ene is het geluk van de andere nooit gehoord van win-win situaties? als een bedrijf failliet gaat, neemt de concurrentie de markt over. maar een failliet bedrijf sleept vaak zijn leveranciers mee, plus de middenstand waar de arbeiders hun inkopen gingen doen die het moeilijker krijgen plus een stijging in de werkloosheidtuigaven,... Als Europa weer in nazisme vervalt, ben ik treurig voor mezelf, maar blij voor alle hongerige kinderen Als europa echt in het echte zou nazisme hervallen zal dat eenheleboel pleuris en ellende meebrengen: aanvallen op de europese arbeidersbeweging die de al zeer slechte arbeidsomstandighgeden in de neokoloniale wereld nog verder de dieperik induwt (globalisering weet je wel); groet kans op kolonisatie-oorlogen, hermetisch afsluiten van de grenzen, driewerf |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be