![]() |
Vreemdeling schiet journaliste in de knie in Anderlecht
![]() Citaat:
Prachtig toch, die culturele verrijking. Zelfs onze journalisten kunnen hun werk niet meer doen. Ondertussen pompen de graaiende vreemdelingen hun misdaadgeld in vastgoed in Noord-Afrika. |
belgie, wat een land. :-)
|
Een luchtgeweer begot...
In mijn jonge tijd speelden we daar cowboy en indiaan mee, of vanop afstand mee op varkens mikken, als ze het beest van zijn kloten maakte wisten we dat het raak was... Waar is de tijd... Echter, op journalisten schieten, deden we niet... |
Journaliste Siegried Vandemaele: 'Ik was misschien naïef' (1:48).
http://www.brusselnieuws.be/video/ht...prek-sigridflv Oogjes die opengaan, one poco at a time. :-) |
Citaat:
|
Het Lemmensplein was reeds een probleemzone twintig jaar geleden.
|
Ik vraag mij af wat voor commentaar Wouter van Besien en Bert Ancieux hier op hebben. Waarschijnlijk vinden ze dat verantwoord gedrag. Ah ja, die mannekes voelden zich bedreigd hè.
|
Citaat:
Volgens mij interesseerden ze zich nog minder in wat andere kinderen uitspookten. |
Hij mikte op haar lichaam en raakte haar in de knie.
Best niet naar Syrië vertrekken hij. |
Citaat:
Bent u misschien in het zuiden van de V.S. opgevoed, waar wapendracht normaal is ? Ons werd geleerd dat wapens geen speelgoed zijn en dat zelfs met loodjesgeweren niet op mensen/dieren geschoten mag worden. En ongeacht de mening over 'maar een loodjesgeweer', zou je dat ook zeggen als het een klap in het gezicht was geweest ? 'maar een vuist'. Opzettelijke slagen en verwondingen zijn opzettelijke slagen en verwondingen. |
Citaat:
Niemand die het in zijn hoofd haalde om "slagen en verwondingen" te gaan mompelen bij de politie achteraf. Ze zouden eens goed gelachen hebben... En neen, ik ben niet in het zuiden van de VS opgevoed maar in het prachtige Haspengouw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat de politie goed gelachen zou hebben, zegt veel over de politie toen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu, ons Siegried had een blauwe plek dus ik vermoed dat het geen loodjesgeweer maar airsoft was. Maar dat maakt niet uit, van Siegried moeten ze afblijven. :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb ook wel een olympisch model dat op tien meter afgesteld staat, dat schiet gewoon alles in één gat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be