![]() |
Voorpost en NSV verstoren Blijde Intrede in Antwerpen
![]() ![]() Citaat:
Een goede actie van Voorpost en NSV! Een duidelijk signaal naar het koningshuis. België Barst! |
Citaat:
|
Als volbloed Belg vindt ik het "boe" geroep eerder onbeleefd. Gut feeling he, vraag me niet dat te verdedigen.
Aan de andere kant is het natuurlijk erg terecht dat de Koning geconfronteerd wordt met de realiteit. Het is even onnozel om de straten langs twee kanten te vullen met schoolkindjes die enthousiast met de driekleur wapperen omdat ze niet op school moeten zitten en iemand hen heeft gezegd dat de brave koning moet worden aangemoedigd. Welcome to the real world, uwe majesteit :) |
![]() :rofl: |
Ik heb een vraagje: in de kranten heeft men het over boegeroep, en dan altidj naar De Wever toe. Maar hoe weet men naar wie boegeroep is gericht als de twee protagonisten naast elkaar wandelen. En die royalisten konden even goed naar de overkant, de Vlaamsgezinden, boe staan roepen. De media maken er wer 'boegeroep voor De Wever' van.
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Is Gent al geweest ? :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook direct verreweg zijn leukste actie. (morgen weer de hoofddoekjes zeker...) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het lijkt wel of Filip heeft bij Bloed, Bodem, Eer en Trouw gerecruteerd voor zijn bodyguards :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als het regent, zitten de islamisten daarachter..... Citaat:
|
Citaat:
|
Marginale zure bende, dat extreem-rechts.
Het is zoals fans van hardstyle die op een metalfestival boe komen roepen en op andere manieren de sfeer komen verpesten. Gun een ander (de metalhead, de monarchistische romanticus, ...) een plezier, ook plezier aan dingen waar je zelf niet van geniet. De actie is niet eens meer origineel. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be