dol |
29 september 2013 13:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Conscience
(Bericht 6821049)
Iemand die 'doctoreert' onder de naam 'dol', zich kant tegen generaliseren, en Belgie fantastisch vindt.
Slechte vermomming.
|
I will continue in English. Don't get me wrong. Just because I can't write all those things in couple of seconds as you guys do and I want to answer all your concerns so that I can understand what your exact problem is!
BTW, dol comes from dolevo not the one that you poorly imagined. :lol:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
(Bericht 6821057)
Voil�*! Dat is het!
En zolang bepaalde politiekers en instanties allerhande met bepaalde agenda's dat niet willen doen moet men het land maar dicht houden!
Het zal dat zijn of verzuipen voor iedereen. Ook voor diegenen die dachten dat hun broodje hier voor eeuwig gebakken was als ze er maar binnen geraakten...
|
No, I will go to a lawyer not because I am eager to pay money and let them be rich, just to get some answers. I tried to free way, which is asking here, but didn't work apparently.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
(Bericht 6821073)
Ik ben heel blij voor U, maar een doktoraat halen en 2 kinderen opvoeden, da's wel een hele klus.
Volgens mij hebt U het meeste kans dat als U naar het OCMW stapt en geen woord Nederlands meer kunt. Brabbel er sterk op los, het OCMW zal wel een tolk inhuren. Idealerwijze hebt U een krotje ergens waar U zogezegd al 8 jaar in woont.
In zo'n geval komen de VZW's en een hoop andere Do-gooders wel uit het houtwerk gekropen om U de hele uitleg te geven en advocaten aan te prijzen.
|
You think that I will get the nationality and directly quit my job and apply for OCMW? As I said, don't generalize. One of my biggest reason to get the nationality is to get a lower loan rate from the bank to buy a house. I have other reasons as well but not the one that you have in your mind.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob
(Bericht 6821079)
Je zegt niet uit welk land je komt, maar waarschijnlijk kom je uit een land waar mensen met uw diploma werk zouden kunnen maken voor een beter leven voor iedereen daar.
Door terug naar daar te gaan, kan je er voor zorgen dat mensen in je eigen land het niet meer nodig hebben om massaal naar andere landen (zeg maar westerse landen) te trekken. Probeer in je eigen land als een gestudeerd iemand, het sociaal niveau ginder op te krikken.
|
Well, I can say where I am from but I guess it will make things worse as people are tend to generalize everything and will see me more rubbish than they see now.
As I said above, I prefer going to a lawyer just because I need my answers and apparently everybody know everything here except the one that I asked ;-)
|