Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Yves Leterme twittert zijn excuses aan alle goede doelen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192246)

ViveLaBelgique 2 oktober 2013 16:13

Yves Leterme twittert zijn excuses aan alle goede doelen.

Ik verontschuldig mij bij alle goede doelen dat ik de vertrekpremie nooit heb opgevraagd en dus ook niet weggeschonken heb. Excuus.

Bovenstaand is een tweet van Yves Leterme. Wat vind jij hiervan ? Zijn de verontschuldigingen terecht of behoudt hij beter het stilzwijgen ?

Xenophon 2 oktober 2013 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6824366)
Ik verontschuldig mij bij alle goede doelen dat ik de vertrekpremie nooit heb opgevraagd en dus ook niet weggeschonken heb. Excuus.

Bovenstaand is een tweet van Yves Leterme. Wat vind jij hiervan ? Zijn de verontschuldigingen terecht of behoudt hij beter het stilzwijgen ?

Zo'n leugenachtige parvenu zou inderdaad beter zwijgen.

illwill 2 oktober 2013 19:09

Citaat:

Jaja, alsof hij nooit 1 of ander vertrekpremie gehad heeft...allee...wie gaat dat nu nog geloven? Hij zal dan wel de eerste zijn :roll:

Rudy 3 oktober 2013 10:58

Citaat:

Probeer eerst te achterhalen wat hij wel of niet heeft gevraagd enerzijds, en wat hij heeft gekregen anderzijds.

Waarom komt Leterme met deze uitspraak op de proppen ?

ViveLaBelgique 3 oktober 2013 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6825157)
Probeer eerst te achterhalen wat hij wel of niet heeft gevraagd enerzijds, en wat hij heeft gekregen anderzijds.

Pertinente vragen. Spijtig genoeg is de financiering van volksvertegenwoordigers niet zo transparant. 1 Vlaams parlementslid kost evenveel als het pensioen van onze Koning en zijn volledige hofhouding.

giserke 3 oktober 2013 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6825157)

Waarom?
Yves is een ACWer, die weten maar al te goed wat nattigheid voelen is.

Rudy 3 oktober 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6825387)
Pertinente vragen. Spijtig genoeg is de financiering van volksvertegenwoordigers niet zo transparant. 1 Vlaams parlementslid kost evenveel als het pensioen van onze Koning en zijn volledige hofhouding.

Niet afwijken. Het gaat om het statement van Leterme.

Rudy 3 oktober 2013 13:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6825389)
Waarom?

pffff

Xenophon 3 oktober 2013 14:16

Citaat:

Waarom?

Inderdaad, je gaat al ver moeten gaan zoeken om een groter bende dieven en bedriegers te vinden dan de parvenu's van het ACW.

giserke 3 oktober 2013 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 6825436)
Inderdaad, je gaat al ver moeten gaan zoeken om een groter bende dieven en bedriegers te vinden dan de parvenu's van het ACW.

Bij SPA kennen ze er nochtans ook wel wat van hoor.

ViveLaBelgique 3 oktober 2013 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6825404)
Niet afwijken. Het gaat om het statement van Leterme.

Ga jij Yves Leterme geloven als hij die vragen zou beantwoorden ?

ViveLaBelgique 3 oktober 2013 15:01

Citaat:

Waarom?

Welke 'nattigheid' zou Yves Leterme voelen ?

Rudy 4 oktober 2013 10:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 6825481)
Ga jij Yves Leterme geloven als hij die vragen zou beantwoorden ?

Vooraleer een politicus een uitspraak de wereld instuurt, wordt de uitspraak meermaals gewogen door de kabinetten en het partijbestuur.
Dus neen, ik geloof hem niet, per definitie.

giserke 4 oktober 2013 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 6826538)
Vooraleer een politicus een uitspraak de wereld instuurt, wordt de uitspraak meermaals gewogen door de kabinetten en het partijbestuur.
Dus neen, ik geloof hem niet, per definitie.

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be