![]() |
Israelische soldaten brutaliteit
|
Wat voor speciaals moet ik precies zien?
Begrijp mij goed het is niet leuk wat je op deze beelden ziet. Maar toch wel bijna een evidentie is een conflict. Niet iets speciaals ofzo. |
En wat ging er vooraf?
|
Citaat:
Wat de soldaten doen tegen ongewapende mensen is zeker niet beschaaft te noemen ! |
Citaat:
|
Dat zal best, zeg dat maar eens tegen de Israelische regering welke altijd beweert op beschaafde en rechtvaardige wijze op te treden.
|
Citaat:
|
Ik ook niet. Maar wat ze naar buiten brengen via hun persvoorlichters is altijd de claim dat ze rechtvaardig /beschaaft optreden.
Feit is dat Palestijnse burgers compleet machteloos zijn, en voor Palestijnse strijders geld nagenoeg hetzelfde. |
Citaat:
|
Ook tegen hen praat ik hier !
Of u daarbij hoort weet ik niet eigenlijk. |
De kernvraag ging om wat er vooraf was gebeurd. Leuteren om andere zaken heeft niet zoveel nut.
|
Er zullen wel koppen rollen.
|
Citaat:
Ik kies geen partij bij conflicten. Mensen die dat wel doen zouden verplicht daar heen moeten gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie een "tour of duty" bij de Nuke instalatie in de Negev wel zitten. |
Voor een verboden betoging ( als dat de werkelijkheid is ) is het optreden wel wat hard en ongenuanceerd.
Maar een opvallend feit is dat de TS (topic starter) geen verdere explicatie/uitleg omtrent het gebeuren geeft. En dat is op zich al een bedenkelijk feit. |
De TS heeft maar 1 doel, zijn gal te spuwen op Israël.
|
Citaat:
Iedereen met een IQ boven de 110 is instaat dat onderscheidt te maken. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be