![]() |
Heb je plezier in je werk?
54% van onze werkende bevolking zou zijn of haar job "graag" doen.
Graag is uiteraard subjectief. Je kan het graag doen omdat je plezier hebt in je werk, of omdat je niet veel te doen hebt en sneller thuis zit. Over prioriteiten, werklust en productiviteit zegt het natuurlijk weinig. Maar wat met jou, doe jij je werk graag? |
ben piloot
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Loonslavernij alom. |
Stiekem zitten hier niet zo heel veel werkenden...
|
jawel, maar als ik me kan verbeteren dan zal ik het toch bekijken.
|
Ik ga werken omdat ik het geld nodig heb. Punt aan de lijn.
Als ik terug 18 jaar was en ik mocht opnieuw een richting kiezen had ik iets totaal anders gekozen. Het heeft een tijdje goed gegaan in de sector, maar sinds 1998 is het stelselmatig bergaf. Zegt genoeg naar mijn mening. |
Ik haat mijn huidige job en ik haat mijn werkgever. Hopelijk kan ik volgend jaar elders aan de slag.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wisselen ? Ik trek op dit moment mijn haren uit van de stress. Net alsof ik het heel bedrijf op mijn schouders moet dragen en de rest de luilak uithangt. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik fiets naar het werk : heel relaxerend, nooit te laat, geen file-stress en een fietsvergoeding erbovenop. :-D Ik heb 2 jaar in Diegem gewerkt elke dag heen en weer met de auto, wel nog voor geen 5000 euro netto wil ik dat ooit opnieuw gaan doen. |
Citaat:
Als de grote baas niet stressbestendig is, moet hij dringend een stap terug zetten. |
Citaat:
|
Ik doe m'n werk graag. Mijn hobby ligt in hetzelfde domein en mijn huidige werkgever + collega's vallen goed mee.
|
Citaat:
|
ik doe mijn werk nu graag: goed betaald, veel vrijheid, veel verantwoordelijkheid. Ik heb niet echt te klagen, maar ik wil sowieso nog vooruit. The sky is the limit, en als ik niet vooruit geraak intern, dan maar extern.
Ik heb trouwens de indruk dat de economie idd stilaan terug begint aan te trekken, te zien aan de telefoons en mails die ik krijg van recruteringkantoren. Meestal blok ik ze nogal snel af met een jaarloon waar ze minstens moeten boven zitten om nog verder te praten. Ik ben daar toch meer fan van het angelsaksische model: daar zeggen ze "job X is vrij, met verantwoordelijkheden Y en jaarsalaris Z (te onderhandelen)" Hier is dat meestal zo'n taboe dat pas na een tijd naar boven komt, waardoor je soms elkaars tijd serieus zit te verdoen. |
n.v.t jammer genoeg .. Ben eigenlijk junior boekhouder (A1) maar sinds eind augustus op zoek naar een nieuwe uitdaging. Ik ben wel reeds zelfstandig in bijberoep.
|
Ik werk niet, ik ben ambtenaar. :-P
Eventjes serieus: ik doe mijn werk héél graag, maar het is mentaal en fysiek vrij tot soms zeer zwaar. Ik vermoed dus dat ik binnen een paar jaar zal veranderen om een nieuwe uitdaging op te zoeken. |
Citaat:
² |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be