![]() |
Via kifkif.be : aanbieding van studentjobs
Citaat:
Citaat:
Is dit misschien reeds een tipje van de toekomst in dit landje?[/b] |
Citaat:
|
tja natuurlijk. maar ik dacht dat we hier een taalwetgeving hadden? of geldt die enkel voor de overheidsdiensten zeker?
Blijkbaar is het behalve voor discotheken dan mogelijk om specifiek een bepaald publiek aan te spreken, gebaseerd op afkomst? of zie ik het hier mis? |
Waar maakt gij u nu druk over?
Pure self-kicking, zoals zovele VB'ers... en communisten. |
Citaat:
Citaat:
|
nooit gehoord van economische vrijheid?
Als je nu duits sprekende medewerkers zoekt, mag dat nu eenmaal, als je een ethnische marktgroep wilt bereiken, JULLIE NAZIS VAN HET VB BRENGEN ONZE ECONOMIE IN GEVAAR, JULLIE ZIJN HALSSTARRIG EN BRENGEN DECADENTIE IN EUROPA. |
Citaat:
Bovendien vraag ik me toch af wat er in die folderkes zou staan, dat ze zich enkel richten op ééntalige arabische of ééntalige berberse mensen? Ge zou toch veronderstellen dat de meesten hier ondertussen minstens al noties hebben van het nederlands toch? |
Citaat:
|
Wel, dus bekruipt me het rare gevoel dat hier weldegelijk een onderscheid gemaakt wordt op basis van afkomst bij de aanwerving van het personeel. Denk je niet? Het zit natuurlijk verpakt in een mooi kleedje, maar daar komt het dus wel op neer.
|
Ach joenges al da gezaag!!!
Kijk, als ik wil werken in een integratiecentrum voor Turkse vrouwen, dan ga ik Turks moeten kennen, anders ga ik daar weinig zitten doen. Voor sommige jobs zijn nu eenmaal specifieke vereisten nodig. Als ze voor nen job ne vreselijk lange mens nodig hebben moeten ze toch ook geen dwerg aanvaarden? |
Vreemdelingen moeten, als ze zich hier willen vestigen, moeite doen om onze taal te leren. Een strenger vreemdelingenbeleid moet komaf maken met vreemdelingen die niet willen assimileren. De vreemdeling moet verplicht worden om onze taal te leren en moet dit uit eigen zak betalen. Indien de vreemdeling dit weigert of niet slaagt voor zijn burgerschapsproeven wordt zijn verblijfsvergunning ingetrokken en moet hij het land verlaten. Vreemdelingen in hun eigen taal bedienen is geen optie en werkt de aanpassing tegen. Het is ook in strijd met de taalwetgeving en moet bestraft worden door middel van een geldboete.
|
Citaat:
|
Citaat:
Laat ons alvast alle scholieren aanraden om klacht in te dienen bij het centrum voor gelijke kansen en racismebestrijding op basis van "onderscheid op basis van afkomst" als ze een buis halen op Frans, Duits, Engels, Grieks of Latijn... alle gekheid op een stokje: http://www.berlitz.com/default.htm?ISO=nl |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hitler.org/writings/Mein_Kampf/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be