![]() |
Hier heb je een mandje met pruimen
Kijk, hier heb je een mandje met pruimen.
![]() En hier heb je een kip waar een vissenkop in steekt waar een sigaret in steekt. ![]() Die twee hebben totaal niks met elkaar te maken. Het internet is toch iets raars hé. |
Als die extreem-linkse pruim er niet had tussen gezeten, hadden het ook kersen kunnen zijn.
Volgens mij is dat trouwens een nectarine. |
Dat zijn inderdaad nectarine,s.
Kortom faal topic. |
Wie heeft die nectarine in dat mandje met pruimen gelegd?
Was jij het, Nietzsche? Hier kan ik kwaad om worden hoor. |
Citaat:
![]() Dit zijn Nationalisten. |
Zijn dat nu je vrienden?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Ook hallo. |
Onze nep koerd is in the house !
|
Citaat:
Als jij nu eens uitvoerig een persoonlijke interpretatie wil uitschrijven van wat je op die tweede afbeelding ziet, dan kunnen we mijn interpretatie daaraan toetsen en zo misschien tot een vergelijk komen. Neem daar maar rustig je tijd voor hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
"wij zijn de onderdanen van Walen met strikjes ". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jullie koerden waren niet eens instaat om je eigen religieuze overtuigingen te beschermen. Jullie zijn vrijwel allemaal overgestapt naar de islam. Arabieren ! Turkije ! Grijze wolf ! |
Iedereen zanikt hier maar over nationalisten maar ik zou nu toch eindelijk eens willen weten hoe dat met die nectarine zit :x
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's gewoon een vis uit de viswinkel die efkes een sigaretje gaat smoren buiten omdat dat nu eenmaal verboden is binnen, en 't was winter, dus heeft die het eerste het beste kledingstuk dat die zag liggen gepakt, maar omdat een vis nogal bijziend is, heeft die zich vergist en die kip aangetrokken in de mening dat dat een pullover was.... Nogal stom van die visboer om ook kiekens te verkopen, natuurlijk. Da's zo'n vergissingen uitlokken. Moest ik die vis zijn, ik trok naar de rechtbank om schadevergoeding te eisen wegens imagoschade..... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be