![]() |
Door het Vlaams Blok stijgt de benzineprijs weeral
De benzineprijzen op dinsdag 24 augustus:
super 95 ron 1,1800 euro/l (+0,0130) super 98 ron zwavelarm 1,2100 euro/l (+0,0130) diesel zwavelarm 0,9350 euro/l (+0,0140) De prijsstijgingen zijn het gevolg van het toenemende racisme bij Vlamingen, rond wie een internationaal Cordon Sanitair in het leven is geroepen door OPEC landen, waardoor ons Belgische aanbod van benzine dramatisch is gedaald. |
Al goe da ge genen auto hebt he Raven. aha ik snap het ... gij hebt zeker Vlaams Blok gestemd zeker .. omdat ge genen auto hebt trekt ge u daar toch niks van aan van die olieprijzen ..
|
Citaat:
Zolang ze de fietsen maar niet duurder maken. Dan stem ik er nie meer voor zenn. |
Men heeft mij ook al voor waar verteld dat het feit dat de olievoorraden binnen 30 jaar op zouden zijn ook de schuld zou zijn van het Vlaams Blok ..
|
Citaat:
|
Het had door Bloxbuster kunnen gescheven worden ..
|
Citaat:
|
Inderdaad Distel. Ik denk dat ze er nu echt voor iets tussen zitten ...
de snoodaards ... Of is Bloxbuster soms een andere nick van Raven .... ? |
mijn gedacht verdomme
|
Citaat:
|
Van die racisten, fascisten, dommerikken, onnozelaars .. moet ge van niks verschieten Distel...
effe dacht ik zelfs dat Rob KLop Bloxbuster zelf was ... zoveel reclame maken voor uw eigen he ... |
Citaat:
Het is door jullie racisme dat ik gedwongen werd dit vreselijk complot aan de kaak te stellen. Wacht maar tot ook nog eens de winter dit jaar uitblijft. De mensen zullen het doorzien. Ik heb alvast jullie wel door zenne! |
Zeg Distel, wat kan u dat schelen, gij "rijdt" toch op gras :p
|
Ik denk dat het Vlaams Blok de 'Somers' gaan afschaffen .... Dan hebben we geen zomervakantie meer en kan de patroon (de vriend van het Vlaams Blok) de arbeiders (de vijand van het Vlaams Blok) verder beter uitzuigen en onder de knoet houden.....
Tjonge weer een complot ontdekt ... |
Jamaar gras met een benzinesmaakske das de max zenne ... en nu de prijs zo hoog is rijden de mensen minder en is er dus minder benzinesmaak aan het gras ..
das gelijk patatten zonder zout he ... alhoewel ik eet altijd patatten zonder zout ... ik verdien namelijk het zout nie op mijn patatten he .. |
Citaat:
|
zitten die Vlaams Blokkers der nog wa mee te lachen ook ...... lachen dat kunnen ze wel maar oplossingen ... haaaa dan hoorde ze nie meer he ...
|
en gene copy paste van de VB site he ... echte oplossingen he ...
|
Citaat:
![]() |
Hela, dat is oneerlijk, op mijn wagen staat immers een zwarte benzinedop, als dat geen blijk is van mijn antiracisme.
Naar beneden die prijzen of ik tank voortaan alleen nog maar in't zwart, nah.:-P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be