Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Hoe zit het met het proces tegen het VB? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19243)

Yann 24 augustus 2004 13:22

Hoe zit het met het proces tegen het VB?

Hoe staan de zaken? Eerst hoorden we van de VB'ers dat ze de verkiezingen gingen afwachten, om daarna beroep aan te tekenen. Sindsdien hebben we er niets meer over gehoord. Hoe lang heeft een beschuldigde eigenlijk de tijd om beroep aan te tekenen? Wanneer gaat de beroepsprocedure van start? Binnenkort zijn het weer verkiezingen!

Betweter 24 augustus 2004 13:52

Dommerik.

Cyperken 24 augustus 2004 14:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Hoe staan de zaken? Eerst hoorden we van de VB'ers dat ze de verkiezingen gingen afwachten, om daarna beroep aan te tekenen. Sindsdien hebben we er niets meer over gehoord. Hoe lang heeft een beschuldigde eigenlijk de tijd om beroep aan te tekenen? Wanneer gaat de beroepsprocedure van start? Binnenkort zijn het weer verkiezingen!

In het late najaar of begin 2005 zou er terug sprake van komen...wil je een feestje boeken mss?

Yann 24 augustus 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyperken
In het late najaar of begin 2005 zou er terug sprake van komen...wil je een feestje boeken mss?

Natuurlijk.

Yann 24 augustus 2004 14:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Betweter
Dommerik.

???

Cyperken 24 augustus 2004 14:27

Citaat:

Natuurlijk.

...of een begrafenis. 8)

Yann 24 augustus 2004 14:30

Citaat:

...of een begrafenis. 8)

Waarom zou ik de begrafenis van het VB moeten regelen? :sad:

Cyperken 24 augustus 2004 14:35

:roll:

Waarom zou je een feestje voor het VB moeten regelen...?

Yann 24 augustus 2004 14:39

Dat doe ik ook niet. Ik regel wel een feesje voor mezelf, en die andere 5 miljoen Vlamingen.

Yann 24 augustus 2004 14:45

Geniet nog van haar naam, geniet nog van het logo, geniet nog van de racistische uitspraken, want NA het vonnis, behoort dit definitief tot het verleden.

Cyperken 24 augustus 2004 14:46

Citaat:

Dat doe ik ook niet.

Enkel als sfeerschepper natuurlijk...tis van welk standpunt het je bekijkt hé ;-)

Citaat:

Ik regel wel een feesje voor mezelf, en die andere 5 miljoen Vlamingen.

Dus geen uitnodiging voor de blokstemmers? Wat ga je daarmee aanvangen, ze manipuleren met belgiscistische propaganda zodat ze op de BUB stemmen?

Cyperken 24 augustus 2004 14:47

Citaat:

Geniet nog van haar naam, geniet nog van het logo, geniet nog van de racistische uitspraken, want NA het vonnis, behoort dit definitief tot het verleden.

Aja ma ik geloof in reïncarnatie. ;-)

Yann 24 augustus 2004 14:58

Citaat:

Dus geen uitnodiging voor de blokstemmers? Wat ga je daarmee aanvangen, ze manipuleren met belgiscistische propaganda zodat ze op de BUB stemmen?

Nee, Vlaams Blokkiezers uitnodigen op dat feest, dat zou te grof zijn.

Cyperken 24 augustus 2004 15:03

Citaat:

Nee, Vlaams Blokkiezers uitnodigen op dat feest, dat zou te grof zijn.

Ah dan toch. :-) En wat als het een begrafenis wordt?

Yann 24 augustus 2004 15:05

Citaat:

Ah dan toch. :-) En wat als het een begrafenis wordt?

Voor wie?

Cyperken 24 augustus 2004 15:08

Citaat:

Voor wie?

Wel kwa atmosfeer bedoelde ik hé, stel dan dat je een begrafenis moet organiseren om jullie vreugde ten grave te brengen.

Yann 24 augustus 2004 15:10

Citaat:

Wel kwa atmosfeer bedoelde ik hé, stel dan dat je een begrafenis moet organiseren om jullie vreugde ten grave te brengen.

Ik ben ervan overtuigd dat dat niet zal gebeuren. Zet de champagne maar koud!

stab 24 augustus 2004 15:22

Citaat:

Beroep werd reeds lang aangetekend. Als ik het goed voorheb, is de uitspraak van Cassatie op 9 november 2004. Je uitspraak 'Binnenkort zijn het weer verkiezingen!' toont aan dat je er niet geheel gerust in bent.

Yann 24 augustus 2004 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stab
Beroep werd reeds lang aangetekend. Als ik het goed voorheb, is de uitspraak van Cassatie op 9 november 2004. Je uitspraak 'Binnenkort zijn het weer verkiezingen!' toont aan dat je er niet geheel gerust in bent.

Hehe. Nee, dat bedoelde ik omdat het Vlaams Blok vroeger de datum van de uitspraak hekelde, zo vlak voor de verkiezingen.

Betweter 24 augustus 2004 15:25

En als we veroordeeld worden komt er een nieuwe partij die nog meer % gaat halen.

Zet de champagne inderdaad maar koud Yann, en stop met van die debiele privéberichten te sturen, ze interesseren me namelijk niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be