![]() |
Was Michael Jackson echt een pedofiel?
Ok, ik was en ben nog steeds een big fan van Michael Jackson.. Echter waar ik voordien resoluut ontkende dat die een pedofiel zou zijn, heb ik nu zoiets van 'mja, misschien toch wel.' Wat ik wel jammer vind is dat we het wellicht nooit met zekerheid zullen weten... Nu ja, ik waardeer hem nog wel steeds als artiest, doch zou ik nu eerder zeggen dat hevig fan zijn blind maakt, niet? |
Who cares ?
|
![]() |
Wie weet dat? Wij alleszins niet.
|
Mss viel hij op kinderen die H-Kitty droegen?
|
Citaat:
Maar om een beter idee te hebben is het wel relevant om te weten of de aanklagers geld eisten. Ik denk dat het daar om te doen was |
Zijn stem vertoonde een treffende gelijkenis met die van een varken dat gekeeld wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://youtu.be/MJ_1qnFUnPU |
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
al vraag je je als normale mens wel af of op die leeftijd het geslacht werkelijk relevant is natuurlijk ... wil daar eigenlijk liefst niet bij nadenken ... :cry: |
Hij was een fantastische artiest, ik vond hem buitengewoon.
Maar ja, dat kan de mogelijke pedofilie niet goedpraten ... |
Zijn er echt bewijzen van dat Michael J. pedo geweest zou zijn?
Of waren het mensen die er 'kassa kassa' in zagen om bepaalde 'verhaaltjes' de wereld in te sturen op de kosten van hun eigen kinderen dan nog, wie zal het zeggen? Draaide het echt niet allemaal om ... ![]() Over de doden niets dan 'goed' p.s. Toch spijtig dat hij met zijn laatste show 'This is it' de wereld niet is kunnen rondgaan want die was wel prachtig. |
Markant is nog dat Jordan Chandler, eertijds het knaapje dat als eerste met belastende verhalen naar buiten kwam, sinds vorig jaar vermist is.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be