![]() |
De jongen moet dertig dagen opgevolgd worden in een observatiecentrum in Eeklo
Citaat:
Ik kan mijn oren niet geloven. Zijn we soms in het fucking Oostblok terechtgekomen waar elke "afwijkend element" moet worden opgeborgen in de psychiatrie? |
Ze doen dat, omdat ze het ongestraft kunnen.
Bij onze monniken die het geloof in Syrie gaan verspreiden durven ze het dan weer niet. |
Ik sta daar zeer duaal tegenover.
Enerzijds vind ik dat elke godsdienst oplichting en bedrog is, dus ... maar anderzijds is er de individuele vrijheid. Een toetsing: neem nu dat die moeder zou beslissen om met haar gezin uit te wijken naar het buitenland. En dat kan dan India zijn ... En dan kraait daar geen haan over. Zou niet mogen ook natuurlijk. Maar neen, het boedhistische tante nonneke moest veel publiciteit maken over haar geloof en haar kleine zijn geloof ... Ze heeft haar religieuze hand overspeeld ... . |
En als die jongen zijn "ambulante begeleiding en oriëntering" weigert, omdat het nu eenmaal dikke flauwe kul is, wat is dan de volgende stap?
Hem in een dwangbuis steken? |
Citaat:
|
Volledig terecht. Een sterk signaal naar de maatschappij.
Wat als iedereen plots boeddhist wil worden? Dan wordt de letter van de onderwijsplicht, een van de fundamenten van onze maatschappij, uitgehold. Daarbij, wie gaat onze pensioenen betalen als iedereen gaat luilekkeren in een klooster? |
De medewerkers in zo'n centrum zijn gediplomeerde orthopedagogen. Zij weten het wel beter dan mensen op een online forum zeker?
|
- lol -
|
Citaat:
|
Weer een mooi voorbeeld van een fascistische overheid.
|
Citaat:
Van de drup in de regen zou ik zo denken... :| |
Volgens mij zijn er vooral kosten aan de mama.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet schelden. |
Citaat:
|
Citaat:
Die laten ze echter ongestoord vertrekken. Dit is Belgisch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be