Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Teken mee de petitie ter ondersteuning van gepest homokoppel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192537)

circe 8 oktober 2013 09:24

Teken mee de petitie ter ondersteuning van gepest homokoppel

Willen jullie een steentje bijdragen? Help dan deze mensen.

Reeds jaren worden ze belaagd door hun pestende buren, zowel mondeling als fysiek. Blijkbaar kan de politie hier niks aan doen! (of willen ze niet). Zelfs de holebifederatie weigert tussen te komen.

Waarschijnlijk een gevolg van de wetten van Croughs.
Citaat:

De twee genoemde wetten zijn voldoende om de meest onbegrijpelijke en op het eerste gezicht tegenstrijdige opvattingen afdoende te verklaren. Alleen in gevallen waar de twee wetten met elkaar in botsing komen, wordt het ingewikkeld. Dit is onder andere het geval wanneer vrouwen of homo's (tweede wet) met vrouw- en homovijandige moslims (eerste wet) in conflict komen.
http://www.euronet.nl/users/bc/boek/solli.html

Help deze mensen aub en teken mee de petitie:
http://www.gopetition.com/petitions/...p-belgium.html

circe 8 oktober 2013 11:29

Sterk antwoord van Peter Calluy:

Citaat:

De grondwet is géén vodje papier zei Tindemans. Waarom kan een ganse politiemacht zoals die van Antwerpen dergelijke zaken niet accuraat aanpakken? Indien hier de machteloosheid van de democratische rechtsstaat al blijkt, dan is enige angst voor de kracht van de islamitische dogmatiek niet fobisch maar een teken van gezond verstand. Het gaat immers over slechts enkele individuen. Wij, burgers van dit land die de fundamenten van de geseculariseerde rechtsstaat erkennen als basis voor vrijheid, gelijkheid en menswaardigheid, geven het monopolie op geweld aan dergelijke machteloze instellingen zoals dit politiekorps. Deze en andere gelijkaardige feiten geven aanleiding tot de vraag: "Is dat wel verstandig van ons?"

De feiten zijn mij reeds langer bekend en zijn reëel. Schrijnende situatie en een schande voor wat elk rationeel mens onder 'beschaving' verstaat.

Houd stand lieve vrienden!

Van harte,
Peter

Charlie don't Surf 8 oktober 2013 13:11

Citaat:

Echt goede methoden om krijsende en hollende kinderen tot de orde te roepen zijn er niet, maar er zijn wel methoden die een groot gevoel van voldoening teweegbrengen bij degene die ze uitvoert. Het gevoel van frustratie verdwijnt op slag, en maakt plaats voor een stil genot waarmee zelfs het luidste kinderkabaal minimaal een half uur lang kan werden verdragen.
:lol:

Zipper 8 oktober 2013 13:45

Getekend !!

circe 8 oktober 2013 14:02

Bedankt Zipper.

Ondertussen zie ik dat er +600 views zijn en 101 handtekeningen.

Zit de homofobie zo hoog? of zou het de islamofilie kunnen zijn?

Citaat:

Teleurgesteld in overheid en verenigingen

Aan die nuanceringen hebben Willy Vermeulen en echtgenoot Jean geen boodschap. Het koppel vertelt in Het Laatste Nieuws over verregaande pesterijen. Drie jaar geleden kregen ze buren van Marokkaanse origine. Er is een onderzoeksrechter aangesteld, de buurman is in verdenking gesteld wegens slagen, belaging en homohaat, het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding is burgerlijke partij, maar in het leven van het koppel is er niets veranderd. “Intussen worden zijn kinderen opgevoed tot echte homohaters. Ze staan in de tuin te scanderen van ‘vuile homo, vuile homo’”, klinkt het. Vermeulen is teleurgesteld in de overheid en de LGBT-beweging. “De stad doet het af als een burenconflict. We voelen ons evenmin verdedigd door de klassieke holebikoepel. Daar regeert een mentaliteit om veeleer discriminatie van allochtonen aan te klagen dan homo’s te verdedigen. Ik zal de eerste zijn om discriminatie te bestrijden, maar dat kan toch niet betekenen dat we ons moeten laten stalken in ons eigen huis?”
http://lacquemant.wordpress.com/2012...uit-homofobie/

looneytoon1975 8 oktober 2013 14:21

Man! Zaag toch niet zo over die homo's! Er zijn een pak meer mensen met een pak grotere problemen hoor!

circe 8 oktober 2013 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 6831493)
Man! Zaag toch niet zo over die homo's! Er zijn een pak meer mensen met een pak grotere problemen hoor!

ook een leuke middag gewenst.

Homerus schreef het verhaal van tovenares Circe, en dat was een femelleke. homofoob!

maddox 8 oktober 2013 14:25

Citaat:

Eigenlijk. Circe zaagt niet over homo's (tenzij ze iets misdoen).
Dit geval heeft haar oog getrokken omdat er weer een prachtvoorbeeld van goeie moslims in voorkomt.

Eneuh, omdat er in verreweggistan mensen gruwelijk doodvallen, mogen we geen wantoestanden aanklagen in onze eigen achtertuin?

looneytoon1975 8 oktober 2013 14:26

Thanx, geen homofoob, 'n goede vriend van mij is zelfs homo, maar vind deze thread nogal een geïsoleerd geval

hurricane 8 oktober 2013 14:26

Getekend !
En op Facebook geplaatst...

maddox 8 oktober 2013 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door looneytoon1975 (Bericht 6831501)
Thanx, geen homofoob, 'n goede vriend van mij is zelfs homo, maar vind deze thread nogal een geïsoleerd geval

Geïsoleerd geval. Jaja. Goed dat U dat hoopt.
Ivoren toren, dat wel.

looneytoon1975 8 oktober 2013 14:30

Ik hoop op wel héél wat andere dingen dan dat hoor... maar die zijn helaas meer politiek getint

Dutch_Strawberry 8 oktober 2013 16:51

Ik vind homofobie niet natuurlijk, meer een soort van genderafwijking...Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, sorry.

six 8 oktober 2013 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 6831629)
Ik vind homofobie niet natuurlijk, meer een soort van genderafwijking...Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, sorry.

Homofobie is inderdaad een genderafwijking.

Johan Daelemans 8 oktober 2013 17:00

Citaat:

En daarom moet ge geen mens meer zijn?

daiwa 8 oktober 2013 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 6831474)
Getekend !!

2 !

fcal 9 oktober 2013 00:49

Ook getekend.
Alleen vind ik wel dat islamofobie, homofobie, judofobie, wallofobie, vlamingenfobie, communistofobie, kapitalistenfobie, agorafobie, arachnofobie enz... allemaal moeten kunnen zolang het woorden betreft en geen daden. Woorden of beelden doen geen zeer. Men kan zich ook met woorden of beelden weren. Van zodra men echter tot daden overgaat, gaat men ook de grens over en dient de overheid in te grijpen en de aanvaller beteugelen.

Dutch_Strawberry 9 oktober 2013 03:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutch_Strawberry (Bericht 6831629)

Ik merk nu pas dat ik eigenlijk homoseksualiteit bedoelde in plaats van homofobie. Stomme fouten. Komt waarschijnlijk door te weinig slaap.

Skobelev 9 oktober 2013 05:55

Done.

Zolang je me maar niet vraagt om voor een pro-islamitische petitie te tekenen...;-)

djimi 9 oktober 2013 06:14

Getekend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be