![]() |
Teken mee de petitie ter ondersteuning van gepest homokoppel
Willen jullie een steentje bijdragen? Help dan deze mensen.
Reeds jaren worden ze belaagd door hun pestende buren, zowel mondeling als fysiek. Blijkbaar kan de politie hier niks aan doen! (of willen ze niet). Zelfs de holebifederatie weigert tussen te komen. Waarschijnlijk een gevolg van de wetten van Croughs. Citaat:
Help deze mensen aub en teken mee de petitie: http://www.gopetition.com/petitions/...p-belgium.html |
Sterk antwoord van Peter Calluy:
Citaat:
|
Citaat:
|
Getekend !!
|
Bedankt Zipper.
Ondertussen zie ik dat er +600 views zijn en 101 handtekeningen. Zit de homofobie zo hoog? of zou het de islamofilie kunnen zijn? Citaat:
|
Man! Zaag toch niet zo over die homo's! Er zijn een pak meer mensen met een pak grotere problemen hoor!
|
Citaat:
Homerus schreef het verhaal van tovenares Circe, en dat was een femelleke. homofoob! |
Citaat:
Dit geval heeft haar oog getrokken omdat er weer een prachtvoorbeeld van goeie moslims in voorkomt. Eneuh, omdat er in verreweggistan mensen gruwelijk doodvallen, mogen we geen wantoestanden aanklagen in onze eigen achtertuin? |
Thanx, geen homofoob, 'n goede vriend van mij is zelfs homo, maar vind deze thread nogal een geïsoleerd geval
|
Getekend !
En op Facebook geplaatst... |
Citaat:
Ivoren toren, dat wel. |
Ik hoop op wel héél wat andere dingen dan dat hoor... maar die zijn helaas meer politiek getint
|
Ik vind homofobie niet natuurlijk, meer een soort van genderafwijking...Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, sorry.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ook getekend.
Alleen vind ik wel dat islamofobie, homofobie, judofobie, wallofobie, vlamingenfobie, communistofobie, kapitalistenfobie, agorafobie, arachnofobie enz... allemaal moeten kunnen zolang het woorden betreft en geen daden. Woorden of beelden doen geen zeer. Men kan zich ook met woorden of beelden weren. Van zodra men echter tot daden overgaat, gaat men ook de grens over en dient de overheid in te grijpen en de aanvaller beteugelen. |
Citaat:
|
Done.
Zolang je me maar niet vraagt om voor een pro-islamitische petitie te tekenen...;-) |
Getekend.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be