Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vandelanotte en Turtelboom bewijzen maar weer eens dat ze fascisten zijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192582)

Scherven A. Mok 9 oktober 2013 07:13

Vandelanotte en Turtelboom bewijzen maar weer eens dat ze fascisten zijn.

Citaat:

Voortaan moeten telecomoperatoren alle mogelijke details bijhouden over ons telefoon-, internet- en e-mailverkeer. Dat staat in een nieuw koninklijk besluit, zo meldt de Tijd. De bevoegde ministers, Johan Vande Lanotte (SP.A) en Annemie Turtelboom (Open VLD) erkennen dat het KB verder gaat dan de Europese richtlijn, maar willen gerecht en politie de nodige armslag geven. De privacycommissie moet de nieuwe regels nog evalueren.
Bron.

Turtelboom die al eerder de scheiding der machten aan haar laars lapte en als een regelrechte Afrikaanse dictator in grijpt in justitie wanneer de publieke opinie ter dood krijst is samen met Vandelanotte die op een al even eigengereide manier federale gelden naar zijn eigen stamgebied transfereert nog heiliger dan god Europa en samen besluiten ze dat niemand nog anoniem de virtuele wereld in mag. Niet alleen moet je de straat op met een naamkaartje op je borst met al je gegevens. Er moet ook worden bijgehouden waar je allemaal wandelt, welke musea en winkels je bezoekt, welke boeken je koopt, met wie je een babbeltje doet, ....
Welkom in de eeuw van Big Brother. Mussolini, Stalin en Hitler draaien zich om in hun graf van jaloezie.

Bad Attila 9 oktober 2013 07:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6832239)
Bron.

Turtelboom die al eerder de scheiding der machten aan haar laars lapte en als een regelrechte Afrikaanse dictator in grijpt in justitie wanneer de publieke opinie ter dood krijst is samen met Vandelanotte die op een al even eigengereide manier federale gelden naar zijn eigen stamgebied transfereert nog heiliger dan god Europa en samen besluiten ze dat niemand nog anoniem de virtuele wereld in mag. Niet alleen moet je de straat op met een naamkaartje op je borst met al je gegevens. Er moet ook worden bijgehouden waar je allemaal wandelt, welke musea en winkels je bezoekt, welke boeken je koopt, met wie je een babbeltje doet, ....
Welkom in de eeuw van Big Brother. Mussolini, Stalin en Hitler draaien zich om in hun graf van jaloezie.

Inderdaad... Gaat veel te ver en is een serieuze inbreuk in onze privacy... :?

vlijmscherp 9 oktober 2013 07:40

de privacycommissie kan dit toch nooit goedkeuren?

Skobelev 9 oktober 2013 07:54

Met zen allen subversieve e-mails beginnen versturen? Over zogezegd geplande aanslagen en samenzweringen? We moeten BB toch werk geven? :-P

peter1962 9 oktober 2013 08:14

Gaat veel te ver, ik hoop dat de privacy commissie dit blokkeert. Blokkeren zonder meer en geen compromis �* la belge over maken.

giserke 9 oktober 2013 08:52

Zo zie je maar welke leugenaars die liberalen Sossen zijn.
Op Europees niveau waren ze haantje de voorste om de Acta akkoorden af te zwakken.
Op lokaal niveau masturberen ze nu op Acta.

gertc 9 oktober 2013 09:12

Het is momenteel nog geen bruikbaar alternatief voor de modale gebruiker, maar mensen die wat meer van IT kennen, of meer bezorgd zijn over hun privacy dan de meesten, kunnen bitmessage eens opzoeken. Dat mogen ze gerust proberen te traceren!

giserke 9 oktober 2013 09:16

Of TOR

De schoofzak 9 oktober 2013 09:27

Ik herinner me nog wel dat er mails ontdekt zijn door de politie (van Nederland ?) dat de top van Fortis nu in moeilijke papieren zit op het komende proces.

Ik herinner me ook dat in elk krantenartikel over pedofilie vermeld is hoe ze communiceren via het internet.

Ik moet lachen met die bezorgheid om privacy.

Mochten nummerplaten op auto's nu pas uitgevonden worden, ze zouden nooit toegelaten worden wegens "iedereen kan dan zien waar ik overal rijd en parkeer ...", in weerwil van vluchtmisdrijven en soortgelijke.

.

giserke 9 oktober 2013 09:30

Schoof, nooit gedacht om als gepensioneerde bij te klussen als gemeenschapswachter?
Gratis kepie en bruin kostuum.

Jeezes man...

De schoofzak 9 oktober 2013 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6832317)
Schoof, nooit gedacht om als gepensioneerde bij te klussen als gemeenschapswachter?
Gratis kepie en bruin kostuum.

Jeezes man...

Regeltje 1 uit de psychologie: wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan.

.

Another Jack 9 oktober 2013 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6832324)
Regeltje 1 uit de psychologie: wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan.

.

Was dat niet in het eerste leerjaartje godsdienst?

De schoofzak 9 oktober 2013 10:02

Ik blijf hopen dat ze dergelijke sujetten hun internet-verleden heel grondig kunnen uitspitten:

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...mpaign=enieuws

.

Xenophon 9 oktober 2013 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 6832239)
Bron.

Citaat:

De bevoegde ministers, Johan Vande Lanotte (SP.A) en Annemie Turtelboom (Open VLD) erkennen dat het KB verder gaat dan de Europese richtlijn, maar willen gerecht en politie de nodige armslag geven om repressief te kunnen optreden.

Bolleke Wol 9 oktober 2013 10:03

In dit geval heeft An wel gelijk.

De schoofzak 9 oktober 2013 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6832351)
Was dat niet in het eerste leerjaartje godsdienst?

Ik snap het verband niet hoe je aan die godsdienst komt; en ik vermoed dat je het niet kan uitleggen ook niet.
Maar troost je: mocht er een godsdienstige connectie zijn, dan zal de Schoof het nooit meer gebruiken.

.

giserke 9 oktober 2013 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6832354)
Ik blijf hopen dat ze dergelijke sujetten hun internet-verleden heel grondig kunnen uitspitten:

.

Hoe schattig toch die naïviteit.
Dergelijke sujetten weten wat ze moeten doen om niet gepakt te worden via het internet.
Die ga je echt niet via het internet kunnen pakken.

Het moet nu toch echt wel toeval zijn dat die 2 berichten samen verschijnen.
En de domme Vlaming bijt, zoals altijd... :roll:

Xenophon 9 oktober 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6832354)

.

In de praktijk echter zal het uw internetverkeer zijn dat wordt uitgespit, bijvoorbeeld , ik zeg maar iets, omdat je N-VA bent.

En de iets minder verstandige mensen zullen dan zeggen, "dat hadden we nu eens niet zien aankomen."

Bierke 9 oktober 2013 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 6832295)
Zo zie je maar welke leugenaars die liberalen Sossen zijn.
Op Europees niveau waren ze haantje de voorste om de Acta akkoorden af te zwakken.
Op lokaal niveau masturberen ze nu op Acta.

Dat kan wel zijn maar deze praktijken hebben niks met ACTA (wat een overdreven "octrooi" bescherming is) wel met de mogelijkheid te bieden om met voorwentsels het reilen en zeilen van mensen te kunnen volgen. En ow ja veilig ben/was je sowieso al niet, zelfs TOR is een paar maand geleden nog gehackt door de "FBI" .

Another Jack 9 oktober 2013 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 6832360)
Ik snap het verband niet hoe je aan die godsdienst komt; en ik vermoed dat je het niet kan uitleggen ook niet.
Maar troost je: mocht er een godsdienstige connectie zijn, dan zal de Schoof het nooit meer gebruiken.

.

En ik snap niet hoe je aan die flutverhalen �* la "eerste regel van de psychologie" komt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be