![]() |
Vandelanotte en Turtelboom bewijzen maar weer eens dat ze fascisten zijn.
Citaat:
Turtelboom die al eerder de scheiding der machten aan haar laars lapte en als een regelrechte Afrikaanse dictator in grijpt in justitie wanneer de publieke opinie ter dood krijst is samen met Vandelanotte die op een al even eigengereide manier federale gelden naar zijn eigen stamgebied transfereert nog heiliger dan god Europa en samen besluiten ze dat niemand nog anoniem de virtuele wereld in mag. Niet alleen moet je de straat op met een naamkaartje op je borst met al je gegevens. Er moet ook worden bijgehouden waar je allemaal wandelt, welke musea en winkels je bezoekt, welke boeken je koopt, met wie je een babbeltje doet, .... Welkom in de eeuw van Big Brother. Mussolini, Stalin en Hitler draaien zich om in hun graf van jaloezie. |
Citaat:
|
de privacycommissie kan dit toch nooit goedkeuren?
|
Met zen allen subversieve e-mails beginnen versturen? Over zogezegd geplande aanslagen en samenzweringen? We moeten BB toch werk geven? :-P
|
Gaat veel te ver, ik hoop dat de privacy commissie dit blokkeert. Blokkeren zonder meer en geen compromis �* la belge over maken.
|
Zo zie je maar welke leugenaars die liberalen Sossen zijn.
Op Europees niveau waren ze haantje de voorste om de Acta akkoorden af te zwakken. Op lokaal niveau masturberen ze nu op Acta. |
Het is momenteel nog geen bruikbaar alternatief voor de modale gebruiker, maar mensen die wat meer van IT kennen, of meer bezorgd zijn over hun privacy dan de meesten, kunnen bitmessage eens opzoeken. Dat mogen ze gerust proberen te traceren!
|
Of TOR
|
Ik herinner me nog wel dat er mails ontdekt zijn door de politie (van Nederland ?) dat de top van Fortis nu in moeilijke papieren zit op het komende proces.
Ik herinner me ook dat in elk krantenartikel over pedofilie vermeld is hoe ze communiceren via het internet. Ik moet lachen met die bezorgheid om privacy. Mochten nummerplaten op auto's nu pas uitgevonden worden, ze zouden nooit toegelaten worden wegens "iedereen kan dan zien waar ik overal rijd en parkeer ...", in weerwil van vluchtmisdrijven en soortgelijke. . |
Schoof, nooit gedacht om als gepensioneerde bij te klussen als gemeenschapswachter?
Gratis kepie en bruin kostuum. Jeezes man... |
Citaat:
. |
Citaat:
|
Ik blijf hopen dat ze dergelijke sujetten hun internet-verleden heel grondig kunnen uitspitten:
http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...mpaign=enieuws . |
Citaat:
Citaat:
|
In dit geval heeft An wel gelijk.
|
Citaat:
Maar troost je: mocht er een godsdienstige connectie zijn, dan zal de Schoof het nooit meer gebruiken. . |
Citaat:
Dergelijke sujetten weten wat ze moeten doen om niet gepakt te worden via het internet. Die ga je echt niet via het internet kunnen pakken. Het moet nu toch echt wel toeval zijn dat die 2 berichten samen verschijnen. En de domme Vlaming bijt, zoals altijd... :roll: |
Citaat:
En de iets minder verstandige mensen zullen dan zeggen, "dat hadden we nu eens niet zien aankomen." |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be