![]() |
Fiscus speurt met eigen luchtfoto's naar bouwovertredingen
Fiscus speurt met eigen luchtfoto's naar bouwovertredingen
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consume...redingen.dhtml Wettig of schending privacy ?? |
Lijkt me een uitermate geschikt middel om bouwovertredingen vast te stellen.
|
2x.
|
We kunnen alleen maar hopen dat de regels ivm bouwwerken niet effe aangepast worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degene die zich aan de regels houdt zal hier geen problemen mee hebben, zij die menen boven de wet te staan uiteraard wel. |
Citaat:
en alzo een overtredingen opsporen , klinkt misschien idioot !! Zou jij het leuk vinden , als buurman van een eventuele overtreder , jou vrouw ligt naakt in de tuin , de fiscus trekt een luchtfoto , en zij staat er op , en die fiscus hangt die foto (openbaar) op ?? |
Citaat:
![]() Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Indien er geen mogelijkheden zijn om overtredingen vast te stellen is het zinloos bouwvoorschriften vast te leggen. Zeg dan gewoon dat je tegen bouwvoorschriften an sich bent. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als men dan toch die weg opgaat, is het ook geen probleem om iedereen in een dna-database te steken. Waarom mag men luchtfoto's nemen om bouwovertredingen vast te stellen (mag van mij hoor, geen probleem), maar mag men geen database opstellen met daarin het dna van elke burger. |
Citaat:
|
Citaat:
Als men overtredingen niet conform de regels kan vaststellen, wil niet zeggen dat alle middelen dan goed zijn om overtredingen vast te stellen. Dat zou goed zijn, dat is dan zoiets als de privacy schenden om de privacy te beschermen... |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.miljonairstaks.be/nieuws/...-vader-op-zoon |
Citaat:
Ik vind dat een grotere inbreuk op de privacy dan een luchtfoto. |
Citaat:
Wel compleet overbodig en verspild geld omdat zichtbare bouwovertredingen allang via google kunnen vastgesteld worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be