![]() |
“Geef zware criminele Marokkanen een woning, werk en een lekker wijf.”
![]() http://rechtsactueel.com/2013/10/11/...n-lekker-wijf/ Als liberalen hun mond opentrekken... Dat mens is knettergek, ik heb er geen andere woorden voor. |
Citaat:
Dat ze gang-mama word, voor die bende van 100 man. Dat ze met z'n allen in h�*�*r woning intrekken, allemaal tezamen in één reusachtig bed slapen met de madam , en dat zij dan ook voor hun zakgeld zorgt. Zo sé, t'is opgelost. |
Citaat:
En zoiets zit in de politiek... |
'Geef ze een wijf'.
Lekker respectvol naar vrouwen toe, Dilia. Heb je ergens een voorraad wijven om uit te delen ofzo? |
Ze wil stemmen ronselen bij criminele Marokkaantjes
|
Geef mijn maar een lekker wijf!
|
Wel een lekker wijf. Maar is dat een liberale partij? Die vindt dat de staat al die dingen voor zijn al dan niet criminele onderdanen moet regelen? En voor de heer Zondag wordt nergens een "lekker wijf" geregeld?
Overigens: de mohammedanen kunnen soms ook wel een beetje rekenen, hoor. Die denken bij dat lekker wijf gewoon: 1-72=-71, een slechte zaak dus. Beter de geboden in de koran opvolgen die hen verplichten de ongelovigen te beliegen, te bedriegen, te bestelen en als het kan te folteren, te verkrachten en te doden. Want anders ga je naar de hel in plaats van naar die 72. |
Aldus gang bangster Dilia.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuiver afgaand op zulke uitspraken:
https://www.youtube.com/watch?v=Kho3rnYsnVc :lol: |
Citaat:
ik denk eigenlijk ook wel dat t zou kunnen werken :p alleen die job is er teveel aan ;) |
Citaat:
|
Probleem is dat die meeste 'wijven' helemaal geen bruine leegloper willen.
Zelfs de meeste Marokkaanse vrouwen hier moeten er niet van weten en vinden hun eigen mannen maar domme losers. |
Zulke leeglopers zouden gesteriliseerd moeten worden... Crimineel uitschot brengt enkel maar meer crimineel uitschot voort... Vicieuze cirkel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Negers slaan hier aan de haak wie ze willen. En vrouwen denken, hm 30cm paal? Eens proberen. :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be