Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Hoelang gaan we dit nog accepteren? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192785)

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 11:59

Hoelang gaan we dit nog accepteren?

Dat een bende kleine 'elite' denkt dat ze ons leven better kunnen plannen dat wij het voor onszelf kunnen?

Wij worden gestraft met verhogingen van belastingen omdat zij gefaald hebben. Als ik me niet vergis dient de staat het volk te dienen en niet omgedraaid.

Misschien moeten we maar eens op straat komen, om de verhoging van dotaties (30 miljoen sinds 2009) tegen te gaan. Misschien moeten we maar eens op straat komen omdat we niet meer vrij zijn. Misschien moeten we maar eens op straat komen...

http://nl.wikipedia.org/wiki/Franse_Revolutie

six 13 oktober 2013 12:10

De Vlaming komt niet op straat.

Iedereen met een beetje verzet in zich is ofwel dood ofwel naar Nederland gevlucht, in de Spaanse tijd. Enkel de onderkruipers zijn in Vlaanderen gebleven.

Nietzsche 13 oktober 2013 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6837377)

Iedereen met een beetje verzet in zich is ofwel dood ofwel naar Nederland gevlucht, in de Spaanse tijd. Enkel de onderkruipers zijn in Vlaanderen gebleven.

:lol:

Jaja, de Nederlanders dat zijn echte helden ! Laat me niet lachen.

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 12:19

Citaat:

Misschien moeten we het maar eens doen. Bepaalde mensen is schrik aanjagen, het volk wint altijd. Revolutie?

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche (Bericht 6837378)
:lol:

Jaja, de Nederlanders dat zijn echte helden ! Laat me niet lachen.

Friedrich is ook aanwezig :-).

graaf de bethune 13 oktober 2013 12:41

@gebruikersn44m: Uw vraag is terecht, hoe lang gaat de Vlaming dit nog allemaal accepteren. Vorige week zou ik nog geantwoord hebben dat de Vlaming aan het wakker worden is en de opstand aan het groeien is, maar als ik naar de laatste peiling omtrent de kiesintenties kijk zegt mijn gezond verstand dat het om zeep is en de Vlaming terug in zijn rol van Lamme Goedzak en slavenvolkje aan het kruipen is. Blijkbaar is de Vlaamse Jan Modaal nog niet genoeg leeggezogen, uitgeperst. Blijkbaar denkt Jan Modaal dat de taferelen van afgelopen vrijdag in Houthalen de schuld van de politie is ipv de politici die aan allochtonen alles hebben toegelaten met straffeloosheid tot gevolg. Nu ja, de Vlaming moet nog meer slaag krijgen blijkbaar, en slaag krijgen zal de Vlaming.

Xenophon 13 oktober 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6837421)
@gebruikersn44m: Uw vraag is terecht, hoe lang gaat de Vlaming dit nog allemaal accepteren. Vorige week zou ik nog geantwoord hebben dat de Vlaming aan het wakker worden is en de opstand aan het groeien is, maar als ik naar de laatste peiling omtrent de kiesintenties kijk zegt mijn gezond verstand dat het om zeep is en de Vlaming terug in zijn rol van Lamme Goedzak en slavenvolkje aan het kruipen is. Blijkbaar is de Vlaamse Jan Modaal nog niet genoeg leeggezogen, uitgeperst. Blijkbaar denkt Jan Modaal dat de taferelen van afgelopen vrijdag in Houthalen de schuld van de politie is ipv de politici die aan allochtonen alles hebben toegelaten met straffeloosheid tot gevolg. Nu ja, de Vlaming moet nog meer slaag krijgen blijkbaar, en slaag krijgen zal de Vlaming.

Daarom, graag Di Rupo II.

kameleon 13 oktober 2013 13:43

We zijn gedoemd om te mislukken. Alleen een alien onder ons kan ons nog redden. Waar ben je ? Maak je bekend aub.

Boduo 13 oktober 2013 13:45

Citaat:

Behoor jij ook tot die onderkruipers ?

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6837421)

Ik denk dat gewoon iemand aan de kar moet trekken. Bepaalde organisaties zoals TAK, Doorbraak, VVB, e.d. moeten gecontacteerd worden en gewoon is massaal protesteren, stem van het volk laten horen. 't is best dat Di Rupo dan niet in Brussel is.

six 13 oktober 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gebruikersn44m (Bericht 6837387)
Misschien moeten we het maar eens doen. Bepaalde mensen is schrik aanjagen, het volk wint altijd. Revolutie?

Dat is illegaal, revolutie.

six 13 oktober 2013 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 6837530)
Behoor jij ook tot die onderkruipers ?

Neen, maar ik wil mijn job niet kwijt.

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 14:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6837552)
Dat is illegaal, revolutie.

Artikel? Welk wetboek? ;-)

Goudbever 13 oktober 2013 14:04

K&k

R.Verhiest 13 oktober 2013 14:06

Citaat:

& de fransen & nederlanders die zich in hun "thuisland" door de fiscus "gepakt" voelen zijn naar België gekomen - vraag compenseert onze emigratie hun emigratie ?

R.Verhiest 13 oktober 2013 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gebruikersn44m (Bericht 6837534)
Ik denk dat gewoon iemand aan de kar moet trekken. Bepaalde organisaties zoals TAK, Doorbraak, VVB, e.d. moeten gecontacteerd worden en gewoon is massaal protesteren, stem van het volk laten horen. 't is best dat Di Rupo dan niet in Brussel is.

Organizeer eens een "mars op Brussel" for old times sake !

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 15:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R.Verhiest (Bericht 6837598)
Organizeer eens een "mars op Brussel" for old times sake !

Op wat wachten we? februari mars?

Garry 13 oktober 2013 15:54

Citaat:

Alleen voor de boeren zijn ze wat op hun hoede. Wanneer ze die teveel jennen zou het wel eens scheef kunnen uitdraaien.

Anders kunnen we de klok misschien als nog terugdraaien en Zwitsers in huren voor ons vuil werk op te lossen. Diezijn een stuk strijdvaardiger.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwitserse_landsknechten

Gebruikersn44m 13 oktober 2013 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6837726)
Alleen voor de boeren zijn ze wat op hun hoede. Wanneer ze die teveel jennen zou het wel eens scheef kunnen uitdraaien.

Anders kunnen we de klok misschien als nog terugdraaien en Zwitsers in huren voor ons vuil werk op te lossen. Diezijn een stuk strijdvaardiger.

http://upload.wikimedia.org/wikipedi...gemonument.jpg

six 13 oktober 2013 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 6837726)

De boeren zijn nog altijd niet mild. Maar zo dom als een os. Zij weten dus niet waar te mikken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be