![]() |
Onafhankelijk Vlaanderen
Waaruit bestaat een onafhankelijk Vlaanderen?
Voor mij Antwerpen oost Vlaanderen Vlaams Brabant. West Vlaanderen spreekt een andere taal dus niet hetzelfde land en Limburg te veel werklozen die mogen bij Wallonië. |
Citaat:
Volgens de Grondwet bestaat Vlaanderen uit de volgende 5 provincies; 1;West Vlaanderen 2;Oost Vlaanderen 3;Antwerpen 4;Limburg 5;Vlaams Brabant Het feit dat Goudbever een andere mening heeft zal daar niet veel aan veranderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij bestaat een onafhankelijk Vlaanderen uit West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen, Limburg en Vlaams-Brabant. Van de hoofdstad Brussel moeten we ons volledig ontdoen, kost alleen maar geld, guur volk dat je beter binnen een te bouwen stadsmuur houdt(aan vlaamse kant dan toch) en grenzen met Wallonië om alle guur volk buiten te houden.
|
Citaat:
Alleen dat het separatisme in 2014 na een democratische stemming tot stand zal komen ,terwijl het separatisme van 1830 er door een kleine minderheid gewapenderhand en militair gesteund door een buitenlandse mogendheid ,doorgedrukt werd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Klinkt heel redelijk. Het zelfbeschikkingsrecht der volkeren, gemeenten en dorpen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Divide et impera Nietwaar. |
Citaat:
Een paard voor mijn Koninkrijk, en hij kreeg een oude knol. |
Citaat:
|
Citaat:
zoals politie, brand, ziekenhuizen, etc etc, iedereen kan dan bv jou bestelen |
Citaat:
|
Citaat:
Nu nog de Belgicisten ,die "grote" democraten,overtuigen dat bij een referendum de meerderheid beslist,ook als die meerderheid Nederlandstalig is . |
Citaat:
|
Citaat:
Flanders, love it or leave it Doomy :roll: Goede reis en de wind van achter. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be