Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Lachen met de domste BV's (https://forum.politics.be/showthread.php?t=19283)

Volksstormer 25 augustus 2004 12:46

Lachen met de domste BV's

"Ik ben vooral verschrikkelijk kwaad op de televisiezenders die het Vlaams Blok voor de verkiezingen zoveel exposure gegeven hebben. En het ergste van al is dat ze achteraf doodleuk beweren dat ze hun best gedaan hebben. Bullshit! In Wallonië bestaat er een consensus over de media-aanpak van het Front National - ze worden niet geïnterviewd, punt. En het werkt: bij hen heeft extreem-rechts 3% (sic), bij ons 33. Waarom moet dinges, Ofra Haza (resic), of hoe heet ze ook alweer...?"
Phara de Aguirre?
"Die bedoel ik: waarom moet ze in godsnaam Filip Dewinter interviewen?"

Daan Struyven, 'zanger-componist', duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken in Humo. :roll: :lol:

Volksstormer 25 augustus 2004 12:48

Heeft iemand nog citaten van idioten van het slag Daan Struyven, Axl Peleman...? :-P

Astenblieft mensen 25 augustus 2004 13:06

ben je nu serieus aan het lachen?

Turkje 25 augustus 2004 13:07

"Als ik genoeg voorkeursstemmen krijg, ga ik uit de kleren".

Anke Vandermeersch, toenmalig kandidate Europees parlement.

jan hyoens 25 augustus 2004 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer
"Ik ben vooral verschrikkelijk kwaad op de televisiezenders die het Vlaams Blok voor de verkiezingen zoveel exposure gegeven hebben. En het ergste van al is dat ze achteraf doodleuk beweren dat ze hun best gedaan hebben. Bullshitt! In Wallonië bestaat er een consensus over de media-aanpak van het Front National - ze worden niet geïnterviewd, punt. En het werkt: bij hen heeft extreem-rechts 3% (sic), bij ons 33. Waarom moet dinges, Ofra Haza (resic), of hoe heet ze ook alweer...?"
Phara de Aguirre?
"Die bedoel ik: waarom moet ze in godsnaam Filip Dewinter interviewen?"

Daan Struyven, 'zanger-componist', duidelijk niet gehinderd door enige kennis van zaken in Humo. :roll: :lol:

wtf is daan struyven?

Zeno! 25 augustus 2004 13:13

Daan Struyven?? Nooit van gehoord.

Volksstormer 25 augustus 2004 13:19

Ik ken hem ook alleen maar van naam hoor. ;-)

doggy 25 augustus 2004 13:23

Daan Stuyven is het best gekend als "Daan" met songs als "Swedish designer drugs" , "victory" en "housewives"
http://www.daan.be/
[size=1](en Ofra Haza was de vrouw van de zanger van The Sisters Of Mercy, en is t e horen in de tweede versie van "temple of love")[/size]

doggy 25 augustus 2004 13:24

Citaat:

Ik ken hem ook alleen maar van naam hoor. ;-)

en dat is dan al voldoende om hem neer te sabelen op zo'n feitje?

Volksstormer 25 augustus 2004 13:28

Dat is dan opgehelderd, maar toch blijft het een linkse idioot. 8)

Tzuvar Raemborr 25 augustus 2004 13:28

Koen Fillet, Radio-1-presentator en auteur van de boeken "Jongens en Wetenschap", antwoordde in het weekblad Libelle van 6 november 2003 in een interview op de vraag "Wat is de gemiste kans in je leven geweest?": "Ik heb Annemans ooit op het perron zien staan in Berchem. Vlakbij de sporen. Ik heb me toen ingehouden."

doggy 25 augustus 2004 13:33

Citaat:

Dat is dan opgehelderd, maar toch blijft het een linkse idioot. 8)

... want je kent hem zo goed? :mrgreen:
het is een muzikant die om zijn meningkjes gevraagd wordt, meer niet.
maar bon, da's off topic...

dejohan 25 augustus 2004 14:31

Citaat:

"

Daan Stuyven dom noemen omdat hij een bepaalde mening heeft, maar wel zijn naam verkeerd spellen. :-D
Dom en hooghartig zijn, een geweldig grappige mix.

gm10 25 augustus 2004 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr
Koen Fillet, Radio-1-presentator en auteur van de boeken "Jongens en Wetenschap", antwoordde in het weekblad Libelle van 6 november 2003 in een interview op de vraag "Wat is de gemiste kans in je leven geweest?": "Ik heb Annemans ooit op het perron zien staan in Berchem. Vlakbij de sporen. Ik heb me toen ingehouden."

WOW
wat een zelf-discipline
sjapoo

Percalion 25 augustus 2004 17:15

lachen met BV's?

hierzie: de Pfaffs

of moet ik nu huilen? ik weet het niet meer... een cordon sanitaire rond de Pfaffs, d�*t hebben we nodig.

Volksstormer 25 augustus 2004 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Dom en hooghartig zijn, een geweldig grappige mix.

Precies zoals die linkse dikke nekken die ons dicteren wat (multi-)cultureel en politiek 'correct' is! ;-) 8)

oriana 25 augustus 2004 18:22

Deze vond ik eigenlijk wel hilarisch :

Philippe Dewinter: "Stand up, men of the West, and fight, tegen de immigratiegolf die West-Europa overspoelt".

ten opzichte van :

Grootheidswaanzin van het flauwe afkooksel want geef nu toe, kan niet tippen aan het sexy knappe origineel :lol:

DaBlacky 25 augustus 2004 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

Dat heb ik ook gelezen en lag toen van het toilet van het lachen.

Koen heeft een goed gevoel voor ironie :p

Volksstormer 25 augustus 2004 18:50

Het gaat om dwaze (dus linkse) citaten! Anders mag dit onderwerp voor mij op slot. :roll:

Percalion 25 augustus 2004 19:02

allez, eentje voor onze rechtse vrienden

die kandidate voor miss belgium gezien, die niet wist wat een cordon sanitaire was?
*hilarisch*

(komt buiten na haar ongelooflijke afgang en zegt tegen haar moeder met zichtbaar ongenoegen over de moeilijke vragen: ) "allez, die vroegen daar iets over sanitair of zo..."

:lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be