![]() |
Niet-moslims mogen woord ‘Allah’ niet gebruiken in Maleisië
Citaat:
raar genoeg wil dit dus weldegelijk zeggen dat de god van het christendom en de god van de islam helem�*�*l niet dezelfde goden zijn..... Nu hebben ze wel zichzelf in de voet geschoten. |
Hoe noemen Christenen hun God in het Arabisch?
|
Citaat:
|
Citaat:
De hele wereld ziet die dingen voor z'n neus gebeuren maar toch vertikken ze het om in te grijpen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan het in Maleisië eens gaan voorstellen aan de christenen om het woord "heer" te gebruiken. |
Citaat:
Dit is toch het zoveelste absurde gedoe van de islam... |
Citaat:
Christenen baseren zich eerder op de zonnegod (zie de monstrans en al die zonne-halo's rond de heiligen hun hoofd, ook de vorm van de hostie, de vorm van die koperen plaat bij begrafenissen etc...) Als de enen nu de maangod vereren, dan kunnen de anderen gemakkelijk de zonnegod benoemen. Bij de Kelten heette die Lugh |
Allah begot...
|
Citaat:
![]() |
Schrap al dat soort woorden , bij elke vorm van geloofsgeloof !!
|
Volgens Opendoors zijn er nog wel meer woorden die enkel door de islam mogen gebruikt worden, al geven ze wel geen voorbeelden.
Bovendien blijft het niet bij die verbijsterend racistische en discriminerende uitspatting, men ontzegt ook nog eens het recht om bv tot het christendom te bekeren. Citaat:
|
Citaat:
Dat heeft onze regering er indertijd niet van weerhouden om als eerste Europees land, deze totalitaire ideologie als ERKENDE RELIGIE te installeren. (Ik geloof dat het toen vooral gesteund werd door de CVP, met mede-architect en stichter van Eurabia Tijl Declercq op kop). Jammer dat die CVP'ers hun geloofsgenoten in Maleisië nu zelfs hun god niet meer als Allah mogen benoemen. ... En maar afgeven op de islamofoben en ze liefst - als men anciaux laat doen - effektief bestraffen! Stalin heeft er niks aan. Binnenkort vlieg ik naar Siberië van brother Bert. |
Citaat:
|
Toch lees ik geregeld dat Maleisië een heel gematigd Moslim land is waar ze veel tolerantie hebben. Ammehoela!!
In heel Allahstan is het verboden voor anders-gelovigen om Arabische (Moslim) namen aan te nemen. |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/El_%28deity%29 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be