![]() |
Bart De Wever verliest de pedalen
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja is het helemaal kwijt
En Ben Weyts zijn gedroomde opvolger was 30e op 30 in de politieke populariteitspol dus daar kunnen ze ook niet op rekenen |
En blij dat we blijkbaar allemaal zijn dat NVA de dieperik in gaat. Elio 2 is in de maak, joepie, lekker, nog meer op onze kop, nog meer mensen die definitief naar ons landje komen , nog meer lekkere belastingetjes betalen, joepie, wat zijn wij toch een schattig slaafs volkje. Joepie, nog meer het land naar de verdoemenis of wacht eens even, is dit ook een manier om onafhankelijk te geraken, als we éénmaal gepluimd zijn tot op het bot en Vlaanderen niks meer kan opsturen naar het zuiden dan komt de splitsing, en ja, de armoede nemen we er dan maar bij zeker. Om het met de woorden van Jean Luc Dehaene te zingen"mooi, t'leven is mooi, ....
|
Foute titel.
Het is niet: "De Wever verliest de pedalen", maar "De Wever verandert desnoods van fiets". |
Citaat:
|
Heb het in een andere discussie ook al gezet. Hebben de VB-bashers van weleer uit het verleden niet geleerd dat constant afgeven op één partij vaak contraproductief werkt? Ikzelf ben absoluut niet voor het VB, maar het tot in het onnozele blijven focussen en becommentarieren heeft die partij mee groot gemaakt. Hetzelfde doet men nu bij de NV-A.
Wordt er niet gezegd dat gek zijn gelijk is aan steeds hetzelfde doen en een ander resultaat verwachten? |
Het is geen toeval dat Bruno deze paragraaf is vergeten;
Citaat:
|
Citaat:
N-VA is nog steeds de grootste partij. Ze moeten dringen een beetje werken aan hun selfesteem. |
Citaat:
Waar haalt u dat uit? |
De 'slechte' peilingen voor N-VA geven haar dezelfde monsterscore als bij de verkiezingen, toen ze eigenlijk incontournable waren, maar door een vieze truuk van de Walen, de koning en de Vlaamse minderheidspartijtjes aan de kant werden gezet opdat alles bij het oude kon blijven : macht aan de Franstaligen, postjes voor de Vlaamse knechtjes, fortuinen naar de koninklijke familie.
Voor mijn part zijn de resultaten in de peiling verre van slecht voor N-VA. Want zo groot blijven wanneer er geen campagne wordt gevoerd door N-VA maar wel dagelijkse goed nieuws shows worden georganiseerd door het clubje van Di Rupo en zijn Vlaamse knechtjes ... Dat clubje gaat nog hard op haar achterste vallen, me dunkt. |
Citaat:
Uitstekende standup comedy B. Daar kunnen hier nog veel mensen een puntje aanzuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@Reservespeler: Ik probeer alleen te ventileren dat de traditio's en linkiewinkies al staan te jubelen, Di Rupo staat nu al te roepen"zie wel dat we goe bezig zijn". De dieperik in voor NVA is er natuurlijk wat over(was cynisch bedoeld) maar het is wel zo dat met de huidige opiniepeilingsscore ze niet genoeg zouden hebben om inderdaad één en ander af te dwingen. Nu, wat niet is ,kan nog komen. Toen het VB op zijn hoogtepunt en als enigste rechtse partij 24% had dachten ze ook dat het kwaad bedwongen was. Maar wat zien we, als we NVA en VB beiden als rechts beschouwen ze toch al ongeveer 38 a 39% van de stemmen hebben, dus dat is al een gans pak meer dan de 24%. Dus onze traditio's en linkiewinkies hebben helemaal niks bedwongen, en als er nog veel stoten gebeuren zoals vorige vrijdag in de wijk Meulenberg/Houthalen en als Abou Jah Jah éénmaal terug op dreef is met onrust stoken kunnen daar gerust nog vele procenten bijkomen. Dus reservespeler, als rechts-georienteerd burger kan ik u zeggen dat we nog helemaal niet verloren zijn, ik ben al sedert 1991 onafgebroken op rechts aan het stemmen en links en traditio's zijn er tot nog toe niet in geslaagd mijn stem te krijgen, integendeel, ik drijf verder en verder weg van deze charlatans.
|
De oude machtspartijen: verlamd van schrik, en blij met een dooie mus.
Dat wijzelf, nva-fans, herhaaldelijk gezegd hebben dat zelfs wij weten dat bomen niet tot aan de hemel groeien, (wat niet belet dat onze feestjes die titel konden voeren), is van geen tel. . |
Oh ja, op dit forum is ook al een opiniepeiling omtrent kiesintenties voor Mei 2014. Heel raar maar waar, NVA haalt daar een score van 61%. Onrealistisch natuurlijk maar toch een groot en schril contrast met de opiniepeiling uitgevoerd door de regimepers. Ergens klopt iets niet, ofwel zitten op dit forum voornamelijk misnoegden die niks moeten hebben van linkiewinkies en traditio's ofwel is de opiniepeiling van de regimepers gemanipuleerd. Nu ja, Mei 2014 zal het uitwijzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be