![]() |
Gaat morgen de VS failliet?
Stel dat Barack Hussein Obama nu werkelijk een undercover moslim is.
Stel dan dat hij niet toegeeft aan de republikeinen Dan zijn de VS failliet. Is dat niet wat de moslimbroeders altijd al gewild hebben? Citaat:
http://www.knack.be/nieuws/wereld/we...on-111914.html en nu? zie ook en huiver : http://www.knack.be/nieuws/wereld/de...al-111730.html |
leg jij nu de fout enkel bij Obama omdat hij misschien een moslim is?
|
Obama had gewoon gedacht alles te kunnen doorduwen, omdat de republikeinen toch niet gingen durven het land blokkeren.
Nu goed, met chantage ben je nooit zeker of de ander volgt he... |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de Republikeinen dachten dat Obama ging toegeven omdat ze dachten dat hij het niet zal aandurven om het land te blokkeren. Ze houden elkaar in een houdgreep, het is te zeggen, de Tea-party houdt heel het land gegijzeld en de gematigde Republikeinen en de Democraten kijken er naar en doen ondertussen in wezen niets. Geen enkel compromis zal trouwens genoeg zijn voor de Tea-party, die willen gewoon de volledige overheid weg, met minder zijn ze niet tevreden. |
Citaat:
Het is politiek vandalisme en afpersing door mensen die het allemaal geen fluit kan schelen. Van hen mag de amerikaanse economie (en daarbij Europa en china mee) gerust de dieperik ingaan. Nooit onderhandelen met terroristen. Dat is een gezonde richtlijn. Het is cruciaal dat schuld wordt gegeven aan wie schuld heeft. ![]() |
Waarom moeten Amerikanen, die dit niet willen, een moorddadige en ongrondwettelijke overheid die geld enkel verkwist blijven geven?
|
Ik dacht dat de wonderen de wereld nog niet uit waren toen ik de titel van dit topic had gelezen.
Ik dacht een topic van circe die niet over moslims gaan ! Ik dacht dat politics.be iets ging meemaken dat politics.be nog nooit meegemaakt heeft. Helaas was dit slechts hoop, en het heeft niet mogen baten. Nee, moslims zijn overal ! |
Citaat:
En ze geven niets, ze verhogen enkel het schuldplafond. |
Citaat:
|
De staatschuld van Japan is nog hoger dan die van de US (die op haar beurt veel hoger is dandie van alle EU landen samen)
& toch gaat Japan of de EU niet failliet... zou de US niet beter lidmaatschap van de EU aanvragen en de Euro invoeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het schuldplafond kan de republikeinen en zeker de tea-partiers geen iota schelen in werkelijkheid. Ze willen enkel Obamacare zoveel mogelijk saboteren. Krugman slaat de spijker op de kop alweer : http://krugman.blogs.nytimes.com/201...s-and-the-gop/ Citaat:
|
Citaat:
Hoe nog maar te denken aan " terugbetalen " ? Met welke centen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geef gewoon eens de rechtszaak waarin het Supreme Court de amerikaanse overheid heeft veroordeeld als 'ongrondwettelijk'. Zij zijn immers als enige bevoegd om daar werkelijk uitspraak over te doen. Wat jij of Maffe Willy, de concierge van Springfield Elementary school, daar verder van vinden is redelijk irrelevant. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be