![]() |
Wie sprekt ier Aantwaarps ?
Doe mee aan de quiz ? http://www.gva.be/dossiers/rock-en-r...e-dialect.aspx
Doodgemakkellijk volgens mij. Anderstaligen en andere boeren mogen ook meedoen. Zélfs de kiekenfretters !:lol: |
"Doodgemakkellijk."
|
Citaat:
|
PFFFFFFt zelfs deze West-Vlaming haalt 100% :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie : • Ofwel is het Antwerps dialect dermate makkelijk dat zelfs iemand van een (dixit Victor Van Aelst) "onbeschaafd land" het kan begrijpen ; • Ofwel zijn levensvormen van "onbeschaafde landen" in de regel verschrikkelijk intelligent ; • Ofwel heb ik bij het gissen naar de antwoorden op de vraagjes heel erg veel geluk gehad. Aan u de keuze, maar voor het winnen van een weddenschap maakt u volgens mij de meeste kans met de derde mogelijkheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die zijn wereldberoemd in héél Nederland... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanaf nu beteken je niks op het forum. Je bent lucht zoals ze zeggen. :-) |
Citaat:
|
manta :lol:
Ik had ze ALLEMAAL per ongeluk met opzet fout ingevuld :lol: |
Citaat:
Eén ding heb je echter fout begrepen : de inwoners van Antwerpen zijn geen boeren.:-) De boeren dat is al wat buiten die stad te vinden is.:lol: Nu ja, dat is zo een grapje hé, dat ik eigenlijk gepikt heb van de inwoners van Paris, de hoofdstad van uw land als ik het juist heb. Parisiens kijken enorm neer op mensen uit de province. Toch nog bravo voor uw 100 % . |
Citaat:
|
ALLES rond antwaarpe is parking :lol:
|
Citaat:
In elk geval sprak hij 1000 maal beter als éne Di Rupo, of gelijk welke Franstalige belg die ik ooit tegengekomen ben. Jouw Nederlands is wel een stuk deftiger, minder volks bedoel ik. Waar heb je het geleerd ? En op welke manier ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be