Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een griepprik? Daar zit wat in; daar zit dit in..! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=192951)

Gun 16 oktober 2013 15:37

Een griepprik? Daar zit wat in; daar zit dit in..!

HIER

Artsen prikken zich niet, en ze weten waarom

Marie van de koster 16 oktober 2013 16:25

Ik heb maar één keer in mijn leven een griepprik gehad omdat ik toen op een bedrijf werkte waar ik die gratis kreeg. Ik voelde me daarna 3 dagen niet goed. Ik heb er nooit meer één laten zetten.
Ik meen dat het meer dan 20 jaar geleden moet zijn sinds ik nog eens een echte griep had. Dus heb ik alle reden om het nut van zo'n prik in twijfel te trekken.

Gun 16 oktober 2013 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6842189)
Ik heb maar één keer in mijn leven een griepprik gehad omdat ik toen op een bedrijf werkte waar ik die gratis kreeg. Ik voelde me daarna 3 dagen niet goed. Ik heb er nooit meer één laten zetten.
Ik meen dat het meer dan 20 jaar geleden moet zijn sinds ik nog eens een echte griep had. Dus heb ik alle reden om het nut van zo'n prik in twijfel te trekken.

:thumbsup:

Elke gemiddelde gezonde burger zou zo moeten ageren

Libro 16 oktober 2013 23:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 6842052)
HIER

Dus wij moeten geloven dat een product vol kwik en andere gifstoffen zomaar de goedkeuring van de FOD Volksgezondheid en de FOD Economische Zaken krijgt?

Gun 16 oktober 2013 23:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6842828)
Dus wij moeten geloven dat een product vol kwik en andere gifstoffen zomaar de goedkeuring van de FOD Volksgezondheid en de FOD Economische Zaken krijgt?

Jij bent vrij te geloven wat je wil Libro ...

Maar laat bij jou de Mexicaanse griep hipe bij jou geen belletje rinkelen?

Pharma rules ...

meneer 17 oktober 2013 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 6842052)
HIER

Nog nooit zo een griepprikje gehaald, en ben het ook niet van plan. Een arts die ik ken heeft me trouwens gezegd dat ik groot gelijk had.

meneer 17 oktober 2013 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 6842828)

Pharma industrie = HEEL veel geld = belastingen
+ een deel van dat geld voor de politici = goedkeuring van het product.
Vooral als ( eveneens op de Pharma loonlijst staande ) wetenschappers zeggen dat alles OK is.
Doodgewoon belangenverstrengeling. Men weet gewoon niet meer waar de politiek begint en waar de misdaad eindigt.

daiwa 17 oktober 2013 00:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 6842189)

Bij mij was dat hetzelfde.
Jaren zonder griep en 1 keer een spuitje en ik had het zitten.
Nu al meer dan 15 jaar griepvrij zonder spuitje.

six 17 oktober 2013 00:42

Dat kwikverhaal is al lang ontkracht.

maddox 17 oktober 2013 01:12

Elk jaar een griepprik, daar ik in een riscicogroep zit.

Nog nooit griep gehad. Pijn in de arm is me ook vreemd.

en vooo, euh, Ja meester.

Een Griep Prik is het Beste Iemand kan overkomen, dat zorgt voor een algemeen gevoel van welbehagen, een aanvaarding van het lot, een algemene verlaging van nieuwsgierigheid, een neiging de rechterarm stijf te strekken schuin omhoog en tapijten te koppen.

Ga uw griepprik halen, het is een poort naar het paradijs. Euuuuugrghh

bembem 17 oktober 2013 02:10

't Is het seizoen :-)

zeddie 17 oktober 2013 09:59

Google Polyinfluenzinum indien U zich homeopathisch wenst te beschermen...

doremi 17 oktober 2013 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zeddie (Bericht 6843122)
Google Polyinfluenzinum indien U zich homeopathisch wenst te beschermen...

Homeopathisch beschermen, ik doe dat gratis. Ik denk eens heel hard en diep aan de griep! Ik noem deze methode Auto-placebo.

morte-vivante 17 oktober 2013 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6842845)
Pharma industrie = HEEL veel geld = belastingen
+ een deel van dat geld voor de politici = goedkeuring van het product.

politici hebben niks te zeggen over de goedkeuring van een geneesmiddel. Dat doet een onafhankelijk orgaan

DewareJakob 17 oktober 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door doremi (Bericht 6843137)
Homeopathisch beschermen, ik doe dat gratis. Ik denk eens heel hard en diep aan de griep! Ik noem deze methode Auto-placebo.

Werkt dat ook tegen een kater?

six 17 oktober 2013 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 6843156)
Werkt dat ook tegen een kater?

Tegen een kater helpt meer zuipen. Dat is homeopathisch: bestrijd hetzelfde met hetzelfde.

Nietzsche 17 oktober 2013 10:38

Ts heeft gelijk. De griepprik zit inderdaad vol met chemische troep. En zo is dat met elke prik/medicijn die ze geven.

Mensen moeten hun ogen eens openen en voor de alternatieve geneesmiddelen gaan. Ik ken een klein jochie die terminaal is, ik ga het hem direct vertellen ! .

Nietzsche 17 oktober 2013 10:41

http://www.youtube.com/watch?v=L_UKu4DJVCs

Mensen, open je ogen !

DewareJakob 17 oktober 2013 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6843158)
Tegen een kater helpt meer zuipen. Dat is homeopathisch: bestrijd hetzelfde met hetzelfde.

? Ons katinneke loopt weeral 'drachtig' Ik drink al veel, maar de kater blijft haar dekken, het helpt dus niet echt. :lol:

R.Verhiest 17 oktober 2013 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6843158)

maar dan wel héél sterk verdund !

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be