![]() |
GAIA doorbreekt de stilte ivm de bestiale "festiviteit" van het slachten van schapen
1 Bijlage(n)
Terecht doet GAIA een aanklacht tegen deze bestiale praktijken.
En weet je wat, nu springt het CGKR erop om dat allemaal te onderzoeken. Wat een stinkende stal, dat centrum. |
1 Bijlage(n)
|
Daarvoor dient dus ons belastinggeld. Kan iemand me uitleggen wat franstaligen in de pap te brokken hebben bij een Nederlandstalige spot gemaakt in Vlaanderen door een Nederlandstalige organizatie?
Citaat:
djeezes! Is die Fadila dezelfde die ooit een uitgewezen asielzoeker uit het vliegtuig heeft gehaald? |
't Wordt echt interessant.
Zelfs mijn ideologische opponenten worden stilaan allemaal gebeten door dat verachtelijke totalitaristische CGKR (waar het merendeel achter stond toen het hen dienstig was om hun opponenten aan te pakken of hun fifi's te beschermen) Zou er toch hoop bestaan dat die bende smeerlappen o.l.v. De Witte ooit definitief op rust gesteld wordt, nu groen-links ook aan den lijve ondervindt dat hun vrijheid van expressie niet langer bestaat? |
'k Vraag me af hoe maatschappelijk gedragen de klacht van Het Centrum is en in hoeverre het geïmporteerd barbarisme de goedkeuring van de goegemeente draagt.
:cheer: GO Gaia GO, laat ze poepje ruiken (in de moskee) :cheer: |
Ik heb wel zin om me voor één jaartje een lidmaatschapskaart van gaia aan te schaffen, om hen voor deze zaak te steunen.
Maar ik vrees dat gaia dat geld gaat gebruiken om mij (ik bedoel: mijn kleinkinderen) te dwingen (via via ... en niet letterlijk natuurlijk) om vegetariër te worden. . |
Ik verkies de kippenslachterij als favoriete plaats om het leven te contempleren.
|
Citaat:
Als jij plots een tijdje niet meer post, eet ik een maand of twee geen kip meer.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
of wat bedoel je nu in feite? |
Citaat:
|
Citaat:
|
?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En als de Schoof groentes wil fretten, dan schept hij die wel uit de pot, en legt ze naast zijn entrecote, zijn chateaubriand, zijn tournedos, zijn varkensribbetjes van de bbq, zijn varkenshaasje ... en bij een hapje jamon neem ik dan wel een olijfje. De schoof kan ook niet zo goed tegen het woord veggie. Ik ben daar pertang niet zo orthodox in, maar ja, ik ben ook maar half-mens-half-god. . |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
Zal ik binnenkort nog het recht hebben om bijvoorbeeld de overdreven pracht en praal in de gebouwen van de katholieke kerk aan te kaarten zonder dat ik zogezegd alle katholieken discrimineer? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be