![]() |
Vrouw steelt paar schoenen
Citaat:
:roll: En dan nog wel in de Shoe Discount lol Misschien ligt het aan dit? Citaat:
:lol: :lol: |
Volgens mij is dat dezelfde soort reclame als op mijn douchegel staat. Die zou ook voor veel aantrek zorgen maar ik heb daar nog niets van gemerkt. Misschien moet ik maar eens een klacht wegens misleidende reclame indienen.
|
Citaat:
Ik heb maar 3 paar schoenen :red: |
Citaat:
|
Ik heb een paar schoenen, een paar sandalen, een paar sloffen, een paar klompen en een paar laarzen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Vermijd je geestelijke armoede als je de aankoop met een dag uitstelt (dus niet op 20 september je vierde paar van het vorige seizoen, maar op 21 september je eerste van het nieuwe seizoen)? |
Citaat:
Maar het is vervelend als die "nieuw gekregen" iPhone "zelfstandig" de foto's naar iemand anders zijn/haar foto-account begint te sturen. |
Citaat:
|
Citaat:
Shhhhhhhhhhhhh! Schoenen zijn voor vrouwen wat auto's zijn voor mannen. (Enfin de meeste mannen, die van mij is een oude Peugeot) :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar even ernstig : hoe zit dat ? Rijd je met een ouwe bak uit afkeer van de consumptiemaatschappij, omdat je geen geld hebt, dopper of student bent, misdadiger zonder talent & geluk, hoe komt dat nu juist ? |
Citaat:
Nee hoor, ik heb helemaal geen afkeer van de consumptiemaatschappij. Auto's zijn gewoon niet m'n ding. Zelfs als ik morgen met Euromillions win dan blijf ik met m'n auto'tje rijden :-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Met een goeie winst, gaat U mij niet meer zien als bestuurder van een wagen in België. Goed zot, met al die mislukte kamelenjockeys, oost europese cowboys en derderangs zondagsbestuurders. Dan huur ik wel een firma in , die me het juiste voertuig met de juiste bestuurder kan leveren. Waar is die Marauder? |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij, er zijn nu eenmaal vrouwen die verzot zijn op schoenen. Ga jij bepalen wat voor vijftig procent van de bevolking belangrijk is ? |
Citaat:
Financiële armoede is het in geen geval. ;-) |
Citaat:
Rondtuffen met een brandstofverslindend monster... :magniet: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be