![]() |
Het walgelijk gedrag van Didier Bellens
![]() Ik walg van die mens. Zo een arrogantie, ik kan dat echt niet hebben. Ik wil iedereen oproepen om zo snel mogelijk alles op te zeggen bij Belgacom en over te schakelen naar de concurrentie. Wat vinden jullie van de "heer" Didier Bellens? http://vlaamsbelang.be/persberichten/2114/ |
Belgacom heeft de slechtste service van alle telecombedrijven. En met slecht bedoel ik echt slechtslecht.
|
Citaat:
Ze behandelen u als een beest. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat wou je toch? |
Citaat:
|
Mag die man spartelen voor zijn centen, ja?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die lachen ons toch allemaal uit om zo veel naïviteit ......... Hier in Oostende wordt de ene na de ander woonkazerne gebouwd "door de vrienden aannemers" en wat niet verkocht geraakt neemt de "keizer" of via hem Oostende wel over via één of ander parastatale organisatie. |
Elke Vlaming zou elke maand 100 euro moeten overmaken op zijn rekening. Kan iemand mij tegenargumenten geven? Dacht het ook niet.
|
Citaat:
En de reden is dat er geen enkele gegronde rede is om het wel te doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij is al 8(acht!) jaar in opspraak !!! Wat deden de politiekertjes tijdens die 8 jaren ? NIETS !!! Vooral justitie is hier duidelijk in de fout, vooral ons aller CD&V-er , de Kortrijkzaan Declercq. Tip: ga zien naar "Het Vonnis" de nieuwste film van Verheyen. De enige Vlaamse film tot nu die een Oscar verdient. :clapping::clapping::clapping: Toeval (???) dat Declercq NU manager wordt van Belgacom ??? NIEMAND gelooft nog in zo'n toeval ! |
Het idee om het loon van overheidsmanagers te begrenzen op € 290.000 is er doorgeduwd door de PS. Dat Didier Bellens een PS signatuur zou hebben is dus helemaal van de pot gerukt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien ken ik gewoon niet genoeg mensen op dat politiek niveau. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be